کد خبر: ۱۷۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 05 February 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ چهارمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با نشست رسانه ای فیلم سینمایی«ابد و یک روز» اغازشد. فیلمی که به دلیل انتخاب لباس یکی از بازیگران پر حاشیه اش با 15 دقیقه تاخیر در نمایش رو به روشد. گویا این بازیگر خیلی روی لباس پوشیدنش حساس است و حاضر بوده به خاطر این موضوع اهالی رسانه را 15 دقیقه معطل خود بکند!

نشست بعدی نشست فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی بود. در این نشست هم حامد بهداد مثل همیشه حاشیه ساز شد. از اعتراض اولیه اش به برگزاری نشست های مطبوعاتی فیلم ها در صبح و تشویق خبرنگاران به اعتراض تا حرکات عجیب و غریب همیشگی اش جلوی دوربین عکاسان.

فیلم سینمایی«ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد حسین مهدوی کم حاشیه ترین نشست رسانه ای دیروز بود که در ان بحث هایی مثل رای7 عضو هیات انتخاب برای حضور این فیلم در بخش سودای سیمرغ و عدم فشار بر روی داوران برای انتخاب این فیلم همچنین ساخته شدن فیلم امام موسی صدر توسط کارگردان این فیلم مطرح شد.

حجت الله ایوبی، محمد حیدری و مهتاب کرامتی برای دیدن مستند«رویاهای دم صبح»مهرداد اسکویی به برج میلاد امدند و در ادامه هم همراه اهالی رسانه در این محل شدند.

غم انگیز ترین مراسم فرش قرمز این روزمربوط به فیلم«نیمرخ ها» ساخته مرحوم ایرج کریمی بود که در ان هیچ کدام از بازیگران اصلی اش حاضر نشدند و این مراسم با حضور خانواده ان مرحوم برگزارشد.

پیش از اکران فیلم هم حاضران در سالن اصلی برج میلاد به یاد و احترام ایرج کریمی چند دقیقه ایستاده سکوت کردند.

«نفس» به کارگردانی نرگس ابیار فیلمی بود که در ابتدا با استقبال بی نظیر اهالی رسانه رو به روشد.

دومین فیلم بلند نرگس ابیار انطور که باید و شاید انتظارات را براورده نکرد و هنوز زمان زیادی تا پایان فیلم مانده بود که بسیاری از صندلی ها خالی شد. شاید طولانی بودن زمان فیلم و وجود صحنه های کش دار زیاد در ان یکی از عوامل این موضوع باشد.

فیلم های متولد65 و زاپاس هم از دیگر فیلم های اکران شده در شب گذشته بودند.

اما «لانتوری»رضادرمشیان فیلمی بود که در اولین سئانس12 تا 2 برج میلاد گنجانده شده بود و انگار مسئولان بررسی کننده کارت خبرنگاران و منتقدان در ان ساعت خوابشان برده بود. زیرا تعداد نفرات زیادی بدون کارت وارد شده بودند و تعدادی را هم کسی در جامعه خبرنگاران و منتقدان ندیده بود! جمعیت به اندازه ای بود که علاوه بر اینکه سالن اصلی و بالکن برج میلاد پرشد دو سالن دیگر نیز به خبرنگاران اختصاص پیداکرد و تا مدت زیادی عده ای از اهالی رسانه ایستاده منتظر پیداشدن جا بودند! این فیلم با یک ساعت تاخیر به نمایش درامد و تا به امروز پر مخاطب ترین فیلم جشنواره در برج میلاد بوده است.

داریوش مهرجویی, ناصر تقوایی، مسعود رایگان، عادل فردوسی پور، حامد بهداد، رویا تیموریان، باران کوثری، امیر جدیدی، علی مصفا و حبیب ایل بیگی از جمله چهره هایی بودند که برای تماشای لانتوری به برج میلاد آمدند.

در کل، روز چهارم سیمرغ سی و چهارم از عجیب ترین روز های جشنواره بود و بیشترین انتقاد اهالی رسانه از مدیران جشنواره را به دنبال داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار