کد خبر: ۱۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 30 March 2015

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، باقر جوان مدیر کل پایانه ها و حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی گفت: محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی بیست وچهار ساعته، زیر نظر دوربین نظارتی کنترل می شود.

وی اظهار داشت: نصب دوربین های کنترل سرعت لحظه ای و متوسط، اعمال ممنوعیت های ترافیکی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باعث کاهش نوزده درصدی تصادفات جاده ای در هشت روز نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

وی با بیان اینکه در هشت روز نخست سال در مجموع پنج میلیون و صد هزار خودرو در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی تردد کرده اند گفت: در این مدت پرترددترین محور مواصلاتی استان محورهای صوفیان به تبریز، آذرشهر به تبریز و بالعکس و آزاد راه پیامیر اعظم (ص) گزارش شده است.

مدیر کل پایانه ها و حمل و نقل عمومی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش هشت درصدی تردد خودرو در مبادی ورودی استان گفت: در مجموع دوربین های تردد شمار، تردد یک میلیون دویست و پنجاه هزار خودرو را در مبادی ورودی استان ثبت کرده اند.

باقرجوان درباره آمار تردد مسافران از پایانه های مرزی استان نیز گفت: در این مدت بیست هزار نفر ورود و خروج از پایانه ی مرزی نوردوز و سی هزار نفر ورود و خروج نیزاز پایانه ی مرزی جلفا که با نخجوان هم مرز است، به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :