مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل خبر داد:
عظیمی رییس نخستین سمپوزیوم استانی روابط عمومی تصریح کرد: یک روز از این برنامه به برگزاری کارگاه های آموزشی«نحوه ارتباط با رسانه» و «روابط عمومی آنلاین» اختصاص می یابد و یک روز از سمپوزیوم هم سخنرانی مسوولان استانی و اساتید روابط عمومی و تجلیل از برترین های روابط عمومی خواهد بود.
کد خبر: ۱۷۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 09 February 2016

نخستین سمپوزیوم استانی روابط عمومی سال آینده در اردبیل برگزار می شودمدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل از برگزاری نخستین سمپوزیوم استانی روابط عمومی در اردبیل به همت اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل و دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، در سال 95خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، فرهاد عظیمی با بیان سخن بالا گفت: این سمپوزیوم به صورت دو روزه با حضور اساتید برجسته علوم ارتباطات و روابط عمومی کشور در اردیبهشت ماه سال آینده در اردبیل برگزار می شود.

رییس نخستین سمپوزیوم استانی روابط عمومی افزود: در این رویداد فرهنگی روابط عمومی های برتر استان، کارشناسان برتر روابط عمومی و مدیران ارتباط گستر استان انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: یک روز از این برنامه به برگزاری کارگاه های آموزشی«نحوه ارتباط با رسانه» و «روابط عمومی آنلاین» اختصاص می یابد و یک روز از سمپوزیوم هم سخنرانی مسوولان استانی و اساتید روابط عمومی و تجلیل از برترین های روابط عمومی خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی های ارتباطی استان را از دیگر برنامه های این سمپوزیوم عنوان کرد.

عظیمی ارایه اطلاعات بیشتر درباره این رویداد را به آینده ای نزدیک وعده داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار