به مناسبت دهه فجر:
بهره برداری از ۱۰ طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در خوی آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 09 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه


ارومیه – ایرنا – بهره برداری از ۱۰ طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در خوی آغاز شد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا حسین سیوانی فرماندار خوی  در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: این پروژه ها شامل افتتاح هنرستان هشت کلاسه شهید علی اصغرزاده، ساختمان اداری دانشکده پرستاری و مرکز سامانه و سایت آموزشی این دانشکده، گازرسانی به پنج روستا و واحد فرهنگی و عمرانی مرکز نیکوکاری شهرستان خوی هستند که در مجموع با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در خوی افتتاح شده اند.
وی افزود: هنرستان هشت کلاسه شهید علی اصغرزاده که در یکی از مناطق محروم این شهر مورد بهره برداری گرفت در زمینی به مساحت پنج هزار و ۶۶۰ مترمربع و زیر بنای دو هزار و ۲۰۰ مترمربع در دو طبقه احداث شده که برای ساخت آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح، فضای آموزشی مناسب برای تحصیل بیش از ۲۰۰ دانش آموز فراهم شد.
فرماندار خوی همچنین در بهره برداری از ساختمان اداری و سامانه و سایت آموزشی دانشکده پرستاری گفت: ساختمان اداری این مرکز عالی در ۲۲۰ متربع زیربنا ساخته شده است که برای احداث و تجهیز آن بیش از شش میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر گاز رسانی به روستاهای بختیاران، سیوان، اباطی، بیلوردی و خان دیزج آغاز شد.
برای اجرای این طرح بیش از ۱۶ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است که با بهره برداری از آن ۳۸۱ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند شدند و برای اجرای این طرح بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
در شهرستان خوی تاکنون ۳۲ هزار خانوار شهری و ۱۳ هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند هستند.


مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار