خبرنگاران حاضر نیز پاسخ پرسش‌های خود را نگرفتند،‌ از جمله یکی از خبرنگاران از وی درباره عزل و نصب‌ها سوال کرد که در پاسخ شنید: "این سوالاتی که می‌پرسید قشنگ نیست!!!"
کد خبر: ۱۷۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 10 February 2016
به گزارش تابناک – البرز: با حضور علی قنبر زمانی در شهرستان فردیس و انتصاب وی به سمت فرماندار که از مدیران غیر بومی و ناَآشنا به مشکلات و مسائل و نیازهای مردم این شهرستان است، انتقادهای زیادی به این انتصاب را شاهد بودیم.
وی اقدامات عجیبی نیز انجام داده از جمله عزل معاون فرمانداری در شرایطی که کمتر از 20 روز به انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است.
این اقدام موجب انتقادهای شدید رسانه‌ها در استان شد و خبرنگاران سوال کردند که چگونه رئیس کمیته پشتیانی ستاد انتخابات شهرستان فردیس در آستانه انتخابات برکنار می‌شود؟
انتقادهای فوق موجب شد که علی قنبر زمانی مصاحبه‌ای مطبوعاتی را ترتبیب دهد، اما در این نشست هیچ یک از رسانه‌ها منتقد دعوت نشده بودند.
از سوی دیگر خبرنگاران حاضر نیز پاسخ پرسش‌های خود را نگرفتند،‌ از جمله یکی از خبرنگاران از وی درباره عزل و نصب‌ها سوال کرد که در پاسخ شنید: "این سوالاتی که می‌پرسید قشنگ نیست!!!"
نکته جالب توجه هدیه فرماندار به خبرنگاران بود که به آنها کتاب آموزش خبرنگاری هدیه داد و این اقدام به نوعی توهین به اصحاب رسانه و طعنه‌ای بود مبنی بر اینکه شما خبرنگاری و خبرنویسی نمی‌دانید.
و بالاخره اینکه علی قنبر زمانی وقتی با پرسش‌های خبرنگاران درباره علت حضور مدیران غیر بومی در استان روبه‌رو شد، به آنها گفت که دیگر از واژه بومی و غیر بومی استفاده نکنند!
یکی از خبرگزاری‌ها این بخش از سخنان فرماندار غیر بومی فردیس را اینگونه پوشش داده است " قنبرزمانی در پایان به موضوع استفاده از نیروهای بومی در مدیریت شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: بنیان استان البرز براساس مهاجرت گذاشته شده است و مهاجرت تا حد زیادی ترکیب جمعیت را دستخوش تغییر قرار داده است بنابراین استفاده از کلمه بومی یا غیربومی در البرز جایگاهی ندارد و بهتر است به جای استفاده از کلمه مدیران بومی از مدیرانی که بر مسائل و مشکلات منطقه اشراف دارند، استفاده شود."



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار