سرپرست هیئت اسکواش هرمزگان گفت: تا یک ماه آینده صاحب یک کورت اسکواش در استان خواهیم شد.
کد خبر: ۱۸۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 13 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی نوبانی درباره شرایط ورزش اسکواش در هرمزگان اظهار داشت: پنج ماه است که به عنوان سرپرست هیئت منصوب شده‌ام که به اتفاق همکارانم در این مدت توانسته‌ایم به خوبی کارها را پیگیری کنیم.
 
وی ادامه داد: یک سالن در مجموعه خلیج فارس گرفته‌ایم که مراحل پایانی آن در دست اقدام است و با همکاری مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان و ریاست فدراسیون که قول دادند شیشه مخصوص راه‌اندازی کورت اسکواش را به ما بدهند، به یاری خدا تا یک ماه آینده صاحب یک کورت اسکواش خواهیم شد.
 
نوبانی در خصوص برنامه‌های پیش روی این هیئت، گفت: در حال برنامه‌ریزی برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری و پیگیر راه‌اندازی اسکواش در آموزش و پرورش هستیم و قصد داریم با استعدادیابی در مدارس، تا آخر سال دو مدرسه را به صورت پایلوت در بیاوریم.
 
وی با بیان اینکه در سال 95 قطعاً از اسکواش بیشتر خواهید شنید، گفت: اسکواش ورزش مفرح و خوبی است و هوش و تیز بینی را به طور همزمان می‌طلبد.
 
سرپرست هیئت اسکواش استان هرمزگان در خصوص حمایت اداره کل ورزش و جوانان از این رشته، گفت: اسکواش در این استان نوپاست و برای شکل گرفتن نیاز به حمایت مسئولان ورزش استان دارد. آقای دانشور قول ساخت دو کورت و سالن اسکواش استاندارد را داده اما متاسفانه هنوز پیگیری‌های ما به نتیجه نرسیده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فهیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
سلام
آرزوی بهترینا برای هرمزگانیای عزیز
با تلاش بیشتر برای فردایی بهتر با کمک همه بچه های اسکواش هرمزگان
من هم به عنوان کوچکترین عضو اگر توانستم کمکی بکنم دریغ نمیکنم و بی نهایت خوشحال میشوم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار