به میزبانی بندرعباس برگزار می شود
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان گفت: هفتمین همایش مقررات ملی ساختمان، سازه های بنتی ، ضرورت ها الزامات در روزهای 11و12 اسفند ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 14 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر ابراهیم عمید با بیان اینکه هفتمین همایش مقررات ملی ساختمان، سازه های بتنی، ضرورت‌ها و الزامات 11و12 اسفندماه در بندرعباس برگزار می شود، اظهار داشت: شرکت در این همایش معادل یک دوره ارتقاء پایه برای دارندگان پروانه اشتغال به کار محسوب می شود.

وی افزود: این همایش به همراه کارگاه های آموزشی، نشست های علمی و نمایشگاه جانبی برگزار می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان ادامه داد : هفتمین همایش مقررات ملی ساختمان به همت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و با مشارکت و همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان و مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان برگزار می گردد. همچنین دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز به عنوان دبیرخانه علمی همایش همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

وی گفت: بررسی الزامات مقررات ملی ساخت در حوزه بتن به منظور دست یابی به ساختمان های سبک و مقاوم از طریق افزایش مقاومت و کاهش وزن ، آشنایی با فناوری ها و فرآورده های جدید در زمینه های مرتبط با بتن و ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای نوین ، پژوهشی و صنعتی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران از جمله اهداف برگزاری این همایش دو روزه است.

عمید خاطرنشان کرد: دبیرخانه این همایش در بندرعباس به آدرس خیابان ابن سینا ، اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان با شماره تلفن 33334875 (076) آماده پاسخگویی به سوالات و مراجعات مرتبط با این همایش است.

از سوی دیگر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی نیز همکاری لازم را با سازمانهای نظام مهندسی استانهای کشور جهت حضور حداکثری هیات مدیره های نظام مهندسی سراسر کشور خواهند نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار