رئیس ستاد انتخابات هرمزگان تاکید کرد:
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: تعداد داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان ۴۲ نفر و داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان نیز دو نفر است.
کد خبر: ۱۸۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 16 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: صلاحیت یک نفر دیگر از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه غرب این استان از سوی شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان، بهروز اکرمی افزود: این فرد یکی از دونفری است که در مرحله دوم تایید صلاحیت ها نسبت به رد صلاحیت خود درخواست رسیدگی مجدد کرده بود که مورد پذیرش شورای نگهبان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: با افزودن این فرد شمار کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به 41 نفر که شامل 21 نفر از تایید صلاحیت شدگان از حوزه انتخابیه بندرعباس ،11 نفر از حوزه غرب استان و 9 نفر نیز از حوزه انتخابیه شرق استان هستند. 

اکرمی بیان داشت: شورای نگهبان در مجموع صلاحیت 42 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان را تایید کرد که یک نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده انصراف خود را اعلام کرد و با این حساب تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس در استان به 41 نفر رسیده است.

 رئیس ستاد انتخابات هرمزگان اظهارکرد: 28بهمن جمع بندی نهایی از اسامی کاندیداها و تعداد و محل شعب اخذ رای اعلام می شود ونامزدهای نمایندگی مجلس می توانند از 29بهمن تا پنجم اسفند تبلیغات رسمی خود را انجام دهند.

 استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است که ازاین تعداد ، سه نفر در حوزه های انتخابیه مرکزی (بندرعباس ، قشم ، حاجی آباد ، ابوموسی و بندرخمیر )، یک نفر حوزه انتخابیه شرق (میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک و بشاگرد) و یک نفر از حوزه غرب استان ( بندرلنگه ، بستک و پارسیان)است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار