کد خبر: ۱۸۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 20 February 2016
 كمتر از یک هفته به انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مانده است ، مردم با تمام دغدغه‌هاي روزمره زندگي همچون احزاب و تشكلهاي سياسي در پي انتخاب گزينه‌اي مورد اطمينان براي نمايندگي خود در طي دوران چهار ساله مجلس مي‌باشند.

معمولا" در اين ايام آنچه از تريبون هاي مختلف بيان مي شود واژه انتخاب اصلح است، كه با اين آشفته بازارسياسي مردم سردرگم مانده‌اند كه اصلح كيست و اين اصلح كي پيدا مي شود تا دردي از دردهاي مردم هرمزگان نيز كم شود و براي رفع مشكلات مردم قدمي برداشته شود.

در اين مقاله مي‌خواهم تا حدودي به ويژگي ‌هاي انتخاب ناصحيح اشاره كنم تا مردم با آگاهي بيشتر به نا اهلان سياسي راي ندهند، شايد دريچه اي باشد روبه بيداري هرمزگان.
 
لذا با عنايت به بررسي و تائيد صلاحيت كانديداي محترم و حاضر در صحنه نتيجه مي گيريم كه از نظر شرايط عمومي تمام افراد مشروعيت حضور در صحنه انتخابات را دارند ، پس اين نوشتار با كليات حال افراد كار ندارد و صرفا" بي اخلاقي هاي تبليغاتي را مورد اشاره خواهد داشت.

1- به مصداق شعر شيخ فخرالدين عراقي((دم به دم درهر لباسي رخ نمود، لحظه لحظه جاي ديگر پا نهاد )) به افرادي كه هردم رنگ عوض مي كنند و براي پيروزي در انتخابات جريان سياسي خود را تغيير مي دهند وگاهي پرچم اصول گرايي در دست دارند و گاهي حامي دولت هستند و گاه دوست دار فلان جريان سياسي و حامي بهمان حزب راي ندهيد كه ايشان وقت رسيدگي به مشكلات شما را ندارد و بايد خود را فداي هزاران خواسته جريانات سياسي مختلف بكند و نا پايداري سياسي خود را پوشش دهد.

2- به كساني كه هزينه هاي تبليغات شان سربه فلك گذاشته و به شعورمردم توهين مي كنند با اهدا كارت شارژ و انداختن سفره هاي رنگين و ... قصد خريد آراء مردم را دارند راي ندهيد زيرا آنها بعد از انتخابات پشت سرشان را نگاه نمي كنند و براي جبران هزينه هاي تبليغات خود در پي استفاده از رانت و سوء استفاده هاي ديگر براي خود و اطرافيانش مي باشد و وقت براي رفع مشكلات مردم ندارند.
 
3- به افراد خود بزرگ بيني كه خود را سرتر از مردم مي دانند ، راي ندهيد زيرا هواي نفس و غرور به آنها اجازه سركشي به مردم و پيگيري امورات آنها را نمي دهد.
 
4- به افرادي كه براي جلب نظر مخاطب به ساير كانديداها تهمت و افترا مي زنند و با تخريب ديگري قصد پيروزي در انتخابات را دارند راي ندهيد زيرا اين اشخاص از خود چيزي ندارند و با اين سخنان قصد گمراه كردن مردم از نداشته هاي خود را دارند.

5-به كساني كه وعدهاي نامتعارف مي دهند راي ندهيد زير سنگ بزرگ علامت نزدن است و آنها نيز بر آن باورند كه دروغهاي بزرگشان را مردم آسانتر باور مي كنند.

در پايان اميدوارم با اشاره به گوشه‌اي از بي اخلاقي سياسي راهي براي انتخاب اصلح نشان داده باشم و  با هم به سوي هرمزگان بيدار قدم برداريم.

 انشاء اله

فعال اجتماعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار