نامزد تازه تایید شده اصلاح‌طلبان در دهمین دوره نمایندگی مجلس
نامزد تازه تایید شده اصلاح‌طلبان مازندران در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مازندران در ارائه لیست نهایی عجله کرد منتظر بازنگری می‌مانم.
کد خبر: ۱۸۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 20 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،کوروش یوسفی ساداتی یکی از نامزد دهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندورود که در سال 92 رای مردم شهر ساری را در شورای اسلامی داشته در گام نخست رد صلاحیت شد اما عصر روز گذشته با تایید صلاحیت شورای نگهبان فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده است ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: دموکراسی هدیه امام و شهدا بود تا وکلای خود را تعیین کنیم.

این داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندورود دموکراسی را مطالبه‌گری و پرسشگری دانست و خاصیت دموکراسی را راضی نبودن به وضعیت موجود و نقد بر عملکرد گذشته عنوان کرد.

یوسفی با بیان اینکه وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی باید از درون مردم انتخاب شوند، نه اینکه با هزینه‌های میلیاردی و گزاف وارد عرصه سیاست شوند و گوش شنوایی برای شنیدن حرف‌های مردم نداشته باشند، افزود: هر فرد با توجه به توانمندی‌ باید در بخش‌های مختلف موثر باشد و ایفای نقش کند و با صداقت وارد عرصه خدمت‌رسانی شود.

این نامزد دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، حامیان خود را در ورود به عرصه خدمت‌رسانی در شورای اسلامی شهر ساری، تیم 80 نفره که شامل فرهنگیان و متخصصان سایر حوزه‌ها بودند، عنوان کرد و یادآور شد: با هزینه کم و گفتمان درست و صادقانه با همکاری دوستان وارد رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شده‌ام.

یوسفی‌ساداتی که از فعالان اردوگاه سیاسی اصلاح‌طلب شهرستان ساری است خود را اصلاح‌‌طلب معتدل ولایی می‌داند و به گفته وی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در ارائه لیست نهایی عجله کردند و با تایید صلاحیت من منتظر تجدیدنظر لیست در این حوزه انتخابیه هستم.

وی با قدردانی از شورای نگهبان، دیدگاه متفاوت را باعث پیشرفت جامعه برشمرد و تصریح کرد: نگاه به منافع شهر ارجح‌تر از اتکا به شخصیت‌ها است و باید برای پیشرفت مازندران هم‌افزایی بین نمایندگان مجلس صورت گیرد.

یوسفی‌ساداتی برنامه اصلی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را شناخت فرصت‌های استان دانست و تبدیل تهدید به فرصت را سبب رشد منطقه عنوان کرد و ادامه داد: این روند با تدبیر نمایندگان مجلس محقق می‌شود.

وی رفتار رابین‌هودی برخی از نمایندگان مجلس را به ضرر مازندران دانست و معتقد است که نظام پاسخ‌گویی و پاسخ‌دهی باید در مازندران نهادینه شود و افزود: نمایندگان مجلس نباید به‌طور مستقیم برای عمران و آبادانی پول بدهند.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار