منصور علی زارعی
کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه ساری و میاندورود گفت: راه حل توسعه استان بازی‌های سیاسی و حاشیه سازی نیست.
کد خبر: ۱۸۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 21 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، منصورعلی زارعی در نشست انتخاباتی مرکز استان مازندران اظهار کرد: برای احیای گفتمان انقلاب اسلامی ایران و نیز برای توسعه و پیشرفت منطقه ساری و میاندورود دور هم جمع شدیم. 

وی تصریح کرد: با همه احترام به کسانی که در مناطق استان مازندران در تلاش هستند، فصل جدیدی از کار و تلاش در شهرستان ساری ایجاد می‌شود. 

کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه ساری و میاندورود خاطرنشان کرد: امروز جوانان باید برای توسعه شهرستان ساری مشارکت جدی و همه جانبه داشته باشند و این موضوع با جدیت در برنامه کاری بنده قرار دارد. 

زارعی با اعلام اینکه با جوانان پیمان بستم که جز خدمت و توسعه استان مازندارن برنامه‌ای نداشته باشم، یادآور شد: برخی‌ها فکر می‌کنند که مسیر توسعه استان از راه سیاست طی می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: رفع مشکل استان مازندران در گرو حل مسائل اقتصادی است، راه حل توسعه استان بازی‌های سیاسی و حاشیه‌سازی نیست، بلکه باید از راه اقتصاد مشکل استان حل شود.

زارعی اضافه کرد: دست همه کسانی که برای پیشرفت و توسعه مرکز استان کار می‎کنند را به گرمی می‌فشارم. 

داوطلب اصولگرای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهرستان‌های ساری و میاندورود و نیز بخش‌های دودانگه و چهاردانگه باید برای اشتغال پایدار جوانان آماده شوند. 

وی با اعلام اینکه توجه به ورزش جوانان، رفع مشکلات بهداشتی مرکز استان و میاندورود و ایجاد اشتغال از برنامه جدی بنده است، گفت: همه توان خویش را برای رفع مشکلات مرکز استان به‌کار خواهم گرفت. 

زارعی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به هیچ فرد و گروهی بدهکار نیست، افزود: این ما هستیم که به انقلاب اسلامی بدهکار هستیم. 

وی اضافه کرد: همچنین قانون به هیچ فرد و گروهی بدهکار نیست، ما به قانون بدهکار هستیم. 

فرماندار سابق شهرستان ساری با بیان اینکه برای رفع مشکلات مرکز استان نیاز به کار و تلاش جدی است، تاکید کرد: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در مرکز مازندران راه اندازی می‌شود و تنها راه توسعه استان ایجاد این قرارگاه است. 

وی با بیان اینکه برای توسعه اقتصادی و معیشتی دغدغه جدی دارم، تصریح کرد: سبک جهادی در رفع مشکلات اقتصادی باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

زارعی با بیان اینکه حمایت از فعالان اقتصادی در بخش‌های کشاورزی، دریا و جنگل باید انجام شود، گفت: راه ثروتمند شدن جوانان ساری و توابع آن از طریق جنگل، دریا و کشاورزی تأمین می‌شود.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار