زارعی با بیان اینکه اگر بررسی کنیدآقایانی که خود را پاک می دانند ستاد انتخاباتی انها را پیمانکاران منتصب به خوشان با هزینه های کلان راه اندازی کردند و امروز به نام دین به دنبال فریب مردم هستند
کد خبر: ۱۸۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 22 February 2016
زارعی بعد از دیدار با مردم چین به سمت گراب مرکز لوداب حرکت کرد و در جمع مردم لوداب حاضر شد کاندیدای مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بخش لوداب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای استان و به خصوص شهدای سرافراز بخش لوداب گفت:مردم همیشه یار و یاور نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری عزیز بودند و در همه صحنه های این انقلاب بزرگ حضور پررنگی دارند.

غلام محمد زارعی با اشاره به وضعیت خوب کشور از نظر اقتصادی در دولت گذشته گفت :متاسفانه با برنامه ریزی های غلط و کم کاری به این بخش انطوری که شایسته بود خدمات رسانی نشد .

وی با بیان اینکه آقایان در هشت سال طلایی کشور به دنبال جریان سیاسی خود بودند نه به فکر کار مردم تصریح کرد:امروز آقایان و قتی می بیندبخش های شهرستانهای بویراحمد ودنا به کار گاههای بزرگ عمرانی تبدیل شدند دست به تخریب می زنند.

وی گفت: ای مردم بدانید که پیمانکاران منتصب به آقایان قبل از شروع پروژه پول در یافت کردند ایا این دین داری است ؟آیا این خیانت به مردم نیست ؟دیگر زمان فریب و نیرنگ تمام شده است و مردم خود آگاه و با بصریت هستند و فریب نخواهند خورد.

زارعی با اشاره به باز گشایی تونل های لوداب گفت :اگر تلاش نمیکردم اگر با دولت تعامل نداشتم امروز شاهد این همه خدمات رسانی در لوداب نبودم.

وی تصریح کرد :وزیر راه و شهر سازی را به تونل های لوداب اوردم ودر سال گذشته بیش از ۳۰میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار در یافت کردم.

وی با بیان اینکه به مردم قول دادم تا دو بخش مارگون و لوداب را شهرستان کنم افزود:خوشحال که امروز این ارتقای این دوبخش به شهرستان تصویب شده است و بعد از انتخابات در هیت دولت طرح خواهد شد به دنبال احقاق حقوق مردم بودم نه باند بازی و سیاسی کاری .

وی اظهار کرد:چین لوداب از بحران کم آبی رنج میبرد و در گذشته هیچ توجهی به این منطقه نشده بود با پیگرهایی که داشتم ۴میلیارد توامن اعتبار برای ابرسانی به این منطقه در یافت کردم و عملیات این پروژه شروع شد .

زارعی به مردم لوداب قول داد با توجه به وضعیت پس از برجام کشور تا پایان سال ۹۵ تمام روستاهای لوداب از نعمت گاز خانگی برخودار شود.

وی برنامه توسعه اینده خود برای بخش لوداب را کشاورزی عنوان کرد و گفت : این بخش پتانسیل خوبی برای رشد صنعت کشاورزی دارد .

این سفر نیز حاشیه های داشت از جمله ورود زارعی به ستاد انتخابات روشنفکر و عرض سلام وی به هوا دارن این کاندیدابود.

زارعی خود را فرزندی از بویراحمد و به خصوص ایل بزرگ تامردای دانست و یاداورشد:باروشنفکردوست بودم و هم هستم انتخابات دوره رقابت است و بعداز انتخابات رفاقت ها شروع میشود .

121232 (6)121232 (16)121232 (9)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار