مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: به منظور ارایه خدمات بیشتر به شهروندان و تسریع در انجام امور مربوط به صدور شناسنامه و شماره ملی، ادارات ثبت احوال هرمزگان در روزهای ششم و هفتم اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر فعال خواهند بود.
کد خبر: ۱۸۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 22 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی عسگری زاده با اشاره به پیشرو بودن ادارات ثبت احوال استان نسبت به دیگر استان های کشور در صدور شناسنامه در مدت 48 ساعت ، خاطرنشان کرد: ادارات ثبت احوال هرمزگان در روز ششم اسفندماه از صبح تا ساعت 18 عصر و در روز انتخابات نیز از صبح تا پایان زمان رأی گیری به مردم خدمات می دهند.

وی افزود: در هرمزگان 17 دفتر پیشخوان که مجاز به ارائه خدمات ثبت احوال هستند در این ایام در کنار ادارات ثبت احوال استان درخواست های صدور و یا هر نوع خدمات در زمینه تعویض شناسنامه را دریافت می کنند.

عسگری زاده با بیان اینکه صدور شناسنامه نوزاد و متولدین جدید طبق روال عادی انجام می شود،تصریح کرد: تلاش می شود تا روز قبل از برگزاری انتخابات تمامی شناسنامه هایی که تا آن زمان برای تعویض اقدام می کنند صادر و تحویل شود و اولویت هم با افراد بالای 18 سال است.

براساس اعلام سازمان ثبت احوال و وزارت کشور، یک میلیون و 119 هزارو 93 نفر از جمعیت یک میلیون و 500 هزار نفری در استان هرمزگان می توانند در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری ،رأی دهند.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده که سه نفر از حوزه مرکزی ( بندرعباس، قشم ، حاجی آباد، ابوموسی وبندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک وبشاگرد و یک نفر هم بندرلنگه) و یک نفر نیز از حوزه غرب (بستک وپارسیان) به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار