رضاییان اصل:
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: زیرساخت ها و ساز و کارهای فنی صنعت کشتی سازی در مجتمع ایزوایکو بومی سازی شده و شرکت ها و سازمان های داخلی حوزه دریانوردی می توانند سفارشات خود را به این مجتمع ارائه دهند.
کد خبر: ۱۸۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 23 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حمید رضائیان اصل در آئین به آب اندازی کشتی اقیانو پیمای ایران کاشان افزود: ساخت این کشتی اقیانوس پیما آخرین تعهد کشتی سازی به شرکت کشتیرانی بود که با موفقیت انجام شد.
 
وی ادامه داد: ساخت کشتی های کانتینربر کاری تخصصی و سخت در حوزه کشتی سازی است که توسط متخصصان کشورمان در مجتمع کشتی سازی صورت گرفته است.
 
مدیرعامل ایزوایکو افزود: زیرساخت ها و ساز و کارهای فنی صنعت کشتی سازی در مجتمع ایزوایکو بومی سازی شده و شرکت ها و سازمان های داخلی حوزه دریانوردی می توانند سفارشات خود را به این مجتمع ارائه دهند.
 
رضائیان تصریح کرد: هدف ما این است که ایزوایکو به یک برند بین المللی در حوزه ساخت کشتی و سکوهای نفت و گاز و حفاری تبدیل شود و هم اکنون این ظرفیت در این مجتمع ایجاد شده است.
 
تست دریانوردی کشتی اقیانوس پیمای ایران کاشان با موفقیت انجام و این کشتی با حضور دكتر جاسم جادری استاندار هرمزگان در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس به آب اندازی شد.
 
کشتی ایران کاشان سومین کشتی اقیانوس پیمایی است که توسط متخصصان داخلی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ساخته شده است.
 
طی چهار سال گذشته دو کشتی اقیانوس پیمای ایران شهرکرد و ایران کاشان در مجتمع ایزوایکو ساخته شده و پیش از آن نیز کشتی ایران اراک نیز در این مجتمع ساخته شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار