رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: صف طولانی و گسترده مردم در شعب اخذ رأی نشان دهنده حضور حماسی و مشارکت بالای مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر: ۱۸۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی در حاشیه حضورش در مسجد قدس بندرعباس، افزود: امروز شاهد خلق حماسه ای بزرگ و پرشور از مردم هستیم که از ساعات اولیه آغاز رأی گیری با حضور خود سبب رقم زدن روز تاریخی دیگری در دفتر انقلاب اسلامی ایران شده اند.
 
وی با تقدیر از رسانه ها و تلاش هایشان در جهت پوسس و انعکاس این رویداد ملی و بزرگ، اظهار کرد: باید از تمامی رسانه ها که از ماه ها قبل تا امروز همگام با مسئولین و عوامل اجرایی در اطلاع رسانی و دعوت مردم برای حضور در انتخابات فعالیت داشته اند، تقدیر کنم.
 
اکرمی با اشاره به اینکه هنوز ساعات اندکی از آغاز رأی گیری نگذشته است شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی بوده ایم که این موضوع نشان دهنده اهمیت انتخابات و سرنوشت شان برای تمامی هرمزگانی هاست.
 
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در پایان گفت: امیدوارم مردم به این حضور گسترده خود ادامه داده و رأی خود را به ساعات آتی موکول نکنند و سبب ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار