مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: خدمت رسانی ادارات ثبت احوال استان که همزمان با شروع رأی گیری در تمام نقاط هرمزگان آغاز شده، تا پایان زمان رسمی انتخابات که توسط وزارت کشور اعلام می شود، ادامه دارد.
کد خبر: ۱۸۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی عسگری زاده در جمع خبرنگاران افزود: ادارات ثبت احوال شهرستان های استان هرمزگان روز گذشته نیز در راستای تسریع در خدمت رسانی به مردم تا ساعت 18 مشغول انجام امور بودند.
 
وی افزود: امروز نیز ادارات ثبت احوال هرمزگان تا پایان زمان رسمی انتخابات آماده ارائه خدمات به مردم در خصوص رفع هرگونه مشکلات آن ها در حوزه کارت ملی و شناسنامه برای شرکت در انتخابات است.
 
استان هرمزگان دارای یک کرسی نمایندگی خبرگان رهبری و پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی (بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد) و یک نفر از حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.
 
در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی 39نفر شامل 21نفر در حوزه انتخابیه بندرعباس ، هشت نفر میناب و10نفر بندرلنگه به رقابت تبلیغاتی پرداخته ویک میلیون و 119 هزار و 93 نفر در استان هرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار