کد خبر: ۱۸۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵ 27 February 2016
تابناک گیلان: امروز هفتم اسفند سال 94 جشن ملی است که مردم با خلق حماسه‌ایی دیگر آن را رقم زدند.

ملت ایران با حضور پرشکوه و مشارکت گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پاسخی دندان شکن به ایادی استکبار و فتنه گران داخلی و خارجی دادند و حماسه آفریدند.


آری امروز همه آمده بودند و شعبات اخذ رأی شاهد شکوه عزت ملی و غیرت ایرانی و تجلیگاه بصیرت مردمی بود.

 

از ساعت 8 صبح امروز پیر و جوان، زن و مرد به پای صندوق‌های اخذ رای آمده بودند تا در ساعات اولیه صبح به وظیفه شرعی و تکلیف دینی خود جامه عمل بپوشانند و این حضور تا دقایق پایانی تداوم داشت.

 

امروز روز نمایش اقتدار ملت بود که برخلاف تمام گمانه‌زنی‌های دشمنان و ایادی استکبار، مردم با آراء خود ابهت پوشالی غرب را شکسته و آنها را در سکوت خبری خود از این حماسه عزت آفرین غرق کردند.

 

آری اینجا گیلان است با مردمانی باصلابت، پرشور و پایبند به اسلام و انقلاب که در همه صحنه‌های انقلاب با عزت و افتخار حاضر شده و مطیع رهبر فرزانه انقلاب و حامی ولایت فقیه هستند. مردمانی از تبار میرزا کوچک جنگلی که هر بار با مشارکت پرشور و گسترده، سیلی محکی بر دهان یاوه گویان زده و بیعتی مجدد با شهدای خود می بندند.

آری مردم این سرزمین هشت هزار شهید را در دفاع از انقلاب و کشورشان تقدیم کرده و تداوم دهنده راه شهدا هستند و با هشت شهید در دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) در آسمان ایران اسلامی می‌درخشند و همواره پیشتاز در صحنههای حضور هستند.

 

امروز آراء مردم مانند تیری بود که بر چشم و قلب دشمنان فرو نشست و آنان را زمینگیر کرد تا به جهانیان ثابت شود ملت ایران با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها، ذرهایی از عقاید و باورهای دینی خود عقب ننشسته و عزت و شرافت خود را به وعدههای پوچ و دروغین آمریکا و متحدانش نمی فروشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار