پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل:
سپاس بی پایان به درگاه پروردگار متعال که الطاف خاصه خود را همواره شامل ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه مردم عزیز استان مقدس اردبیل فرموده و با عنایاتش قامت بلند مردمان این سرزمین الهی را در مقابل بدخواهان و دشمنان استوارتر ساخته است.
کد خبر: ۱۸۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 27 February 2016

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترک از حضور حماسی مردم استان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش تابناک اردبیل، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم


... وتعاونوا علی البر و التقوی... المائده 2

سپاس بی پایان به درگاه پروردگار متعال که الطاف خاصه خود را همواره شامل ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه مردم عزیز استان مقدس اردبیل فرموده و با عنایاتش قامت بلند مردمان این سرزمین الهی را در مقابل بدخواهان و دشمنان استوارتر ساخته است.

درود بر مردم آگاه سرزمین دل دادگان صلابت علوی که دیگر بار در پاسخ به ندای رهبرعظیم الشان انقلاب، با حضور پرشعور خود در انتخابات 7 اسفند، حماسه ای بزرگ را آفریدند و جلوه هایی از صلابت این خطه دلاور خیز را به نمایش گذاشتند.

آری، حماسه‌ای که با اراده شیفتگان انقلاب، در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خلق شد، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزود و یک بار دیگر ثابت کرد که پشتیبانی ملت قهرمان ایران، سرمایه بزرگی است که این انقلاب را در مقابل تهدیدها مصون داشته و به تحکیم بنیه‌های نظام کمک کرده است.

اینک در روز پیروزی بزرگ ملت ایران، این جانبان با اهدای سلام و صلوات به ارواح بلند شهدای والامقام که با نثار خون پاکشان، عزت و استقلال را برای همه ما به ارمغان آوردند و با گرامی داشت یاد و خاطره بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران که همواره رای مردم را به عنوان میزان دانستند، از مشارکت به یاد ماندنی مردم عزیز استان برای رقم خوردن این حماسه سیاسی هم چنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان صمیمانه قدردانی کرده و از درگاه قادر بی همتا، برای نمایندگان منتخب مردم توفیق روزافزون در خدمت به این مردم شریف مسالت می کنیم.


سیدحسن عاملی                                                          مجید خدابخش
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل               استاندار اردبیل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
از اینکه برای مجلس خبرگان انتخاب شد.خوشحالم روحانی ولایتمدار ،متعهد ومردمی می باشد.امیدوارم ان شاء الله موفق وپایدار باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار