فرماندهی انتظامی هرمزگان از کشف بیش از ۱۵ تن مواد مخدر در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 29 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی در بندرعباس اظهار داشت: امسال در بحث کشفیات مواد مخدر، ۷۲ تن کشف انواع مواد داشته‌ایم که رتبه سوم کشور و ۲۳ درصد افزایش داشته‌ایم.
 
وی ادامه داد: در ۱۱ ماه گذشته در هرمزگان شاهد کاهش وقوع ۴۳ درصدی در سرقت شامل ۱۷ درصد سرقت منزل، ۲۶ درصد خودرو، ۴۳ درصد مغازه، ۶ درصد موتورسیکلت، ۳ درصد داخل خودرو بوده و البته با افزایش یک درصدی کیف ‌قاپی بوده‌ایم.
 
رئیس پلیس هرمزگان با اشاره به متلاشی شدن بیش از ۲۰۰ باند قاچاق مواد مخدر و توقیف ۹۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان، تصریح کرد: بالغ بر ۷ هزار و ۳۹۲ نفر اعم از قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در هرمزگان دستگیر شده که ۱۱ درصد افزایش دستگیری را در پی داشته است.
 
وی با اشاره به کشف یک میلیون و ۵۵۴ هزار قاچاق و کاهش ۸۵ درصدی آن خبر داد و گفت: طی سه عملیات گسترده در ماه‌های آبان، آذر و دی، دپوهای سوخت را دو شهرستان از بین بردیم.
 
وی اضافه کرد: میزان مرگ و میر ناشی از سوانح جاده‌ای نیز ۱۲ درصد کاهش یافته و به ۴۲۶ نفر رسیده است و مصدومین نیز با چهار هزار و ۸۲۸ نفر، ۱۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
 
ملکی از توقیف ۹۸۰ دستگاه خودرو به جهت حمل اتباع خارجه و کالای قاچاق که اقدام به تغییر وضعیت خودرو جهت حمل قاچاق کرده بودند، خبر داد و گفت: خودروهای توقیفی در مرحله اول ۶ ماه و در مرحله دوم یک سال در توقیف خواهند ماند.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۲۵۰ تن برنج آلوده خبر داد و عنوان کرد: با انجام آزمایشات لازم و اینکه حتی مصرف حیوانی برنج‌ها هم تائید نشد، فشارهای زیادی برای ترخیص آن صورت گرفت که خوشبختانه با حمایت استاندار، از ترخیص آن جلوگیری به عمل آمد و به زودی تمامی آنها معدوم خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار