معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بندرلنگه گفت: برای اسکان مسافران نوروزی 30 مدرسه شامل 195 کلاس در بندرلنگه و بندرکنگ در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۹۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 02 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ایرج صوغانی امروز در حاشیه جلسه کمیته اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: آموزش و پرورش همگام با سایر ادارات مسئول، آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی به‌ویژه فرهنگیان است.
 
وی افزود: برای اسکان مسافران نوروزی 30 مدرسه شامل 195 کلاس در بندرلنگه و بندرکنگ در نظر گرفته شده است و همچنین تعداد دیگری از مدارس به عنوان ذخیره برای مواقع اضطراری برنامه‌ریزی شده است.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بندرلنگه گفت: در سال گذشته 12 هزار نفر از میهمانان نوروزی از سوی آموزش و پرورش بندرلنگه اسکان یافتند که با پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته، امسال این رقم افزایش می‌یابد.
 
صوغانی اضافه کرد: برای رفاه حال مسافرین نوروزی در 30 کیلومتری بندرلنگه اماکنی برای اقامت و استراحت مسافران نوروزی نیز در نظر گرفته شده است.
 
وی در پایان یادآور شد: تمامی مدارس با همکاری اداره آب بندرلنگه، برخوردار از آب شیرین بهداشتی می‌شوند و تا حد لازم امکانات رفاهی برای میهمانان نوروزی مهیا شده است و ما با همکاری سایر ارگان‌ها، مقدمات لازم را درجهت اسکان مسافران فراهم کرده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار