دو منتخب تازه وارد مجلس دهم از حوزه انتخابیه بندرعباس به فاصله 8 روز از انتخابات 7 اسفندماه در نشست های خبری جداگانه به بیان برنامه های کاری شان برای مجلس آینده پرداختند و به سوالات رسانه ها پاسخ دادند.
کد خبر: ۱۹۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 05 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی و احمد مرادی صبح امروز در نشست های جداگانه در جمع خبرنگاران به پرسش های آنان در زمینه مسائل مختلف پاسخ دادند.

مشروح اظهارات این دو منتخب تازه وارد مجلس دهم در ادامه می آید.

حسین هاشمی: در زمان استانداری سهم خواهي داشتند زير بار نرفتم بركنارم كردند

منتخب مردم حوزه انتخابيه بندرعباس گفت: بركناري ام از مسووليت استانداري هرمزگان ايستادن در برابر سهم خواهي ها و به دستور رييس جمهور وقت بود هرچند كه هيچگاه به صراحت دلايل آن را اعلام نكردند.

حسين هاشمي تختي ضمن تشريح سياست ها و برنامه هاي خود با اشاره به دلايل بركناري از مسووليت استانداري هرمزگان اظهاركرد:دليل بركناريم  براي من مشخص نبود، زمزمه ها كه مطرح شد رفتم به وزير كشور گفتم موضوع چيست ،گفت شما نيروي توانمندي هستي و بنايي بر تغيير نداريم.

وي ادامه داد :هرچند اين نظر وزير كشور بود اما در ادامه گفتند نظر رييس جمهور(احمدي نژاد)بر اين است كه از وجود شما در جاي ديگري استفاده شود.

هاشمي تختي با بيان اينكه تمكين نكردن در برابر   انتصابات سفارشي سرانجام منجر به تغيير شد،بيان کرد:اصرار داشتند گزينه هاي سفارشي براي معاونين استانداري را انتخاب كنم همچنين انتصاب فرمانداربندرعباس را قبول نداشتند و خواهان عزل فرماندار قشم بودند كه به تازگي منصوب شده بود.

به گفته هاشمي تختي: جابجايي فرماندار ميناب كه تعلق خاطر به حاميان احمدي نژاد داشت از ديگر موارد بود هرچند كه از وي در شهرستان ديگري استفاده كردم.

منتخب مردم حوزه انتخابيه بندرعباس اضافه کرد: نكته ديگري هم كه به گوش مي رسيد اينكه مطرح كردند بنده به آشوري كه رييس ستاد هاشمي رفسنجاني بود وابسته هستم و طرفدار هاشمي هستم و دولت را قبول ندارم اما واقع امر اين بود كه راسته كار آنان نبودم چراكه يكي از مديران كم كار كه وابسته به يكي از وزرا بود را تغيير دادم  و زير بار سهم خواهي نرفتم.

وي همچنين گفت: وقتي بركنارشدم استان ملتهب شد اما دعوت به آرامش كردم،بخاطر استانداري هرگز از نظام و رهبري قهر نكردم ،گفتم هرجا امكان خدمت باشد حاضر به خدمت هستم.

هاشمي تختي خود را كشاورزاده ام معرفي كرد و گفت:افتخارم همراهي با مردم است و هرجا براي نظام بوده پاي كار بودم و خواهم بود.

منتخب حوزه انتخابيه بندرعباس با تاكيد بر نگاه فراجناحي در مسووليت هايي كه  اظهاركرد:در دوره مسووليتم منتخب فعلي مردم شريف ميناب انتقاد كردند كه از نيروهاي سفارشي استفاده ميكنم اما وي را دعوت كردم به دفترم گفتم اينطور نيست .

وي اضافه كرد:براي اثبات اينكه سفارشي نيروهايم را انتخاب نميكنم گزينه فرمانداري قشم را با ايشان رايزني كردم ،قبول نكرد من هم تمكين كردم و از اين انتصاب صرف نظر كردم.

هاشمي تختي با بيان اينكه منتخب مردم ميناب به من لطف دارد و باهم ارتباط سازنده و خوبي براي منافع استان داريم،خاطر نشان كرد:با همه منتخبين مردم نهايت همكاري را براي خدمت بيشتر به مردم و منافع استان دارم.

استاندار اسبق هرمزگان در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبني بر شايسته سالاري و آيا اينكه در دوران مسووليت خود در استانداري انتصابات در چارچوب اين امربود يا اخيرا براين مفهوم تاكيد داريد؟گفت: بناي بر صداقت دارم ،دوران استانداريم كوتاه بود، هرچند انسان جايز الخطاست اما واقعا فرصت ارزيابي و اصلاح نبود،تغييراتي را مد نظر داشتم كه فرصت انجام آن فراهم نشد.

وي اضافه كرد: شايسته سالاري را فارغ از هرنوع وابستگي سياسي دنبال خواهم كرد.

هاشمي تختي افزود:ديدگاهم اين است كه فارغ از هرنوع وابستگي سياسي و بر اساس شايستگي بايد از نيروههاي انساني همه طيف ها كه سرمايه توسعه هستند استفاده كرد.

وي در پايان گفت:خودم را فراتر ازاحزاب و گروهها مي دانم و در چارچوب هيچ جريان سياسي نيستم.

احمد مرادی: به خاطر پشت نکردن به مردم برکنار شدم
    
منتخب مردم هرمزگان در مجلس دهم شورای اسلامی از مسقل بودنش در انتخابات تا اختلافش با استاندار هرمزگان و برکناری اش از سمت فرمانداری بندرعباس به دلیل پشت نکردن به خواسته مردم گفت.

 احمد مرادی ظهر امروز در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

وی در ابتدا با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله واعظ طبسی، شادی روح این عالم ربانی را از خداوند منان خواستار شد.


مرادی با بیان اینکه همه به خوبی انتخابات را رصد کرده و اطلاعات لازم در این زمینه را جویا شده اند، اظهار کرد: با گذشت این چهارسال مجلس شورای اسلامی چهل سال از فعالیتش را می گذراند و طبق فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مجلس در رأس امور قرار داد و باید منتخبان مردم در خانه ملت با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های این حوزه در مسیر خدمت به مردم گام برداشته و وضعیت مردم و آحاد مخلتف جامعه را در تعادل قرار دهیم تعادلی که منجر به پیشرفت شود و در این زمینه نقش مجلس غیرقابل انکار است.

***روحیه مطالبه گری و انتقاد پذیری در بین مردم باید تقویت شود***

وی با اشاره به روحیه مطالبه گیری و انتقادپذیری اش تصریح کرد: شعار انتخاباتی بنده "هرمزگان بیدار" نام داشت که یعنی این روحیه مطالبه گری و انتقاد پذیری باید در جامعه گسترش یابد و هرجا که لازم باشد و احساس نیاز شد، حس مطالبه گری از مردم به مسئولین منتقل شده و برای خواسته های مردم تلاش کنیم و آثار رفع مشکلات معیشتی مردم را مشاهده کنیم، مشکلاتی که با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی دیگر نباید معنایی داشته باشد و باید با تلاش و همت مسئولین دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

***مستقل هستم و به هیچ حزب و جناحی تعلقی ندارم***

منتخب مردم هرمزگان در مجلس دهم شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر گرایش سیاسی اش، خود را فراغ از هر حزب، گروه و جناح سیاسی دانست و عنوان کرد: در نشست های انتخاباتی مدام از بنده سوال می شد که به کدام جناح سیاسی تعلق خاطر دارم که باید دوباره بگویم که 26 سال است که مستخدم و پرسنل وزارت کشور هستم و 99 درصد خدمتم در این مدت سیاسی بوده و در دوسالی که به عنوان فرماندار خدمت کرده ام اگر به آن نگاه اجمالی بیاندازید متوجه می شوید که همواره نگاهم به سمت مردم بوده و به سمت چپ و  راست گرایشی نداشته ام و دغدغه بنده در این 26 سال خدمتم همواره دغدغه مردم و مطالباتشان بوده و خواهد بود.

مرادی ادامه داد: در طول سال تمامی حزب ها و جناح ها ساکتند اما شش ماه مانده به هر انتخاباتی باز هم می بینیم حزب ها فعال می شود و به همین دلیل است که مورد اقبال عمومی قرار نمی گیرند پس در استان ها و شهرستان های کوچک به هیچ وجه حزب معنایی ندارد و مردم به رویکرد افراد رأی داده و آن ها را روانه بهارستان می کنند.

وی اضافه کرد: بنده با هیچ کس و با هیچ رقیبی ائتلافی نداشتم و تابع هیچ حزب و گروهی نیستم و به صورت مستقل وارد انتخابات شده و به عنوان فرد مستقل جایگاهی در مجلس دارم و گروهی از منتبخان مردم از دسته مستقل بوده که جمعیت شان کم نبوده و امیدوارم با استقلال فکری وارد مجلس شده و هرچه به نفع مردم باشد را انجام دهم و در چهارچوب نظام و ولایت فقیه بتوانم حرکت کرده و تنها دغدغه ام خواسته های مردم است که در این بین اگر دغدغه دولتی که مشروعیتش را مردم و حکم تنفیذش را از دست مقام معظم رهبری گرفته است، حرمت نهادن به مردم هرمزگان و حرکت در مسیر خواسته هایشان باشد، همراه دولت بوده و با برنامه هایش همکاری می کنم.

*** تیم مذاکره کننده به خوبی در مسأله توافقات هسته ای گام برداشت***

منتخب مردم هرمزگان در مجلس دهم شورای اسلامی در خصوص برنامه برجام و توافقات هسته ای و تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای، خاطرنشان کرد: خوشبختانه گام های روبه جلویی در این دولت برداشته شده است و تیم مذاکره کننده به خوبی در مسأله توافقات هسته ای گام برداشت و تا حدودی مشکلات برطرف شد و باید از آثار برجام با استفاده از مدیریت مناسب و ظرفیت های موجود به خوبی استفاده شود زیرا باید مردم را در آرامش و فراغ بال ببینیم و در این فضا جز حمایت از دولت وظیفه ای ندارم زیرا برایم تنها خواست مردم و عزت و سربلندی ایران اسلامی مطرح است نه هیچ چیز دیگری.

***منافع مناطق آزاد قشم و کیش باید در بین مردم هرمزگان دیده شود***

مرادی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص شرایط مناطق آزاد استان و عدم منفعت پذیری هرمزگان از درآمدهای آن، تصریح کرد: دیدگاه محکمی در این خصوص باید در بین تمامی نمایندگان استان بوجود آید زیرا قشم و کیش باید یک اثری برای هرمزگان داشته باشند و منافع مناطق آزاد در بحث اشتغال و تجارت در بین مردم هرمزگان هم توزیع شود در حالی که متأسفانه شاهد هستیم از زمان تصویب مناطق آزاد در سال 69 تاکنون فقر و بدبختی در قشم وجود دارد و مشکلات مردم در بحث اشتغال، امرار و معاش و اراضی شان همچنان وجود دارد و تا چه زمان باید شاهد باشیم نیروهای مستعد محلی نادید گرفته شود پس باید برای هدفمان پافشاری کرده تا منافع این مناطق آزاد در بین مردم هرمزگان دیده شود.

*** باید راه درمانی برای ورزش بیمار هرمزگان یافت***

فرماندار سابق بندرعباس در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار ایسنا مبنی بر دیدگاهش نسبت به وضعیت اسفبار ورزش حرفه ای در هرمزگان، خاطرنشان کرد: بنده یک چهره ورزشی هستم که در سال 63 سابقه بازی در تیم منتخب فوتبال استان را در کارنامه دارم و همگان شاهد بودند در زمان تصدی در فرمانداری با حمایت قاطع بنده تیم فوتبال شهرداری بندرعباس همچنان پابرجاست زیرا نه به حاطر اسم این تیم بلکه به خاطر نیاز جوانان استان به یک تیم حرفه ای با مصوبه فروش امتیاز این تیم مخالفت کردم و به استاندار هرمزگان اعلام کردم که تا آخرین لحظه مقاومت کرده و نمی گذارم این خواسته ناچیز مردم استان از بین برود.

وی ادامه داد: هرچند سونیت ها و نگاه های سطحی باعث شده تا تیم های آلومینیوم و شهرداری چندان پر و بالی نگیرند اما باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد و یک نماینده نمی تواند به تنهایی همه مشکلات را رفع کند بلکه می تواند تمامی نگاه ها را به یک سمت کشانده و راه درمانی برای ورزش بیمار استان بیابد زیرا با استفاده از تمامی ظرفیت ها مانند فعالیت بنده به عنوان رئیس هیئت جانبازان و معلولین که باعث شد اکنون هرمزگان جز استان های پیشتاز و سرآمد در کشور شناخته شود، هرمزگان را به جایگاه حقیقی اش در ورزش کشور برسانیم.

*** شایسته نیست در هرمزگان در هرجا پا بگذاریم جوانی بیکار مشاهده کنیم***

مرادی دغدغه اشتغال را یکی از اساسی ترین دغدغه های آحاد جامعه دانست و عنوان کرد: صنایع غرب استان با نگاه و مدیریت مطلوب و توجه جدی می توانند نرخ اشتغال استان را بالا ببرند و به نظرم در حال حاضر نرخ بیکاری بالای 30 درصد است آن هم در استانی مانند هرمزگان که در جای جای آن سرمایه نهفته است از پالایشگاه، گمرک، بنادر گرفته تا صنایع غرب، کشتی سازی و کارخانه سیمان پس شایسته نیست در چنین استانی در هرجا پا بگذاریم جوانی بیکار مشاهده کنیم که فکر خانواده اش را درگیر کرده پس باید وضعیت اشتغال را سر و سامان دهیم که از طریق نشست و ورود جدی شورای اشتغال انجام می شود آن هم در عرض یک یا دوسال بلکه با برنامه ریزی و دعوت از سرمایه گذاران و معرفی پتانسیل های استان فارغ از هر نگاه سیاسی باید عملی کنیم و تنها با حرف جایی نمی رسیم زیرا بنده بدهکار مردم هستم و وامدار هیچ جناح و حزبی نبوده و نخواهم بود و باید دین خود را به مردم ادا کنم.

فرماندار سابق بندرعباس همچنین حمایت از بخش خصوصی را مهم تلقی و اظهار کرد: بخش خصوصی می خواهد کار کند اما آنقدر سنگ اندازی صورت می گیرد که سرمایه گذار قید حضورش در هرمزگان را می زند پس باید با رفع این دست اندازها سعی در ایجاد فضایی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال کنیم.

*** با نگاه و تدبیر مناسب نباید کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزال واگذار می شد***

وی در خصوص واکنشش نسبت به واگذاری کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزال به بخش خصوصی، پاسخ داد: واگذاری این کارخانه از سوی سازمان خصوصی سازی متأسفانه انجام گرفت در حالیکه با نگاه و تدبیر مناسب نباید این امر انجام می شد و باید به خوبی در این موضوع دقت به خرج داد و با مطالعه و پیگیری ها و تصمیم قاطع اثر گذار بود نه آنکه بخواهیم احساسی و عجولانه به این موضوع بنگریم.

مرادی مطبوعات را رکن اصلی بین مردم و مسئولین دانست و عنوان کرد: مطبوعات باید به درک عمیق و مشترکی از مردم و مسئولین برسند و بتوانند به خوبی نیازها و خواسته های مردم را منعکس کنند و با توجه به روحیه بنده و شعار انتخاباتی ام امیدوارم رسانه ها در این مسیر چهارساله یار و یاور بنده بوده و بدانند مرادی به همان سبک و سیاق گذشته همگام با مطبوعات در مسیر برطرف کردن مشکلات مردم گام بر می دارد.

***هیچگاه به مردم پشت نکردم***

منتخب مردم هرمزگان در مجلس دهم شورای اسلامی در خصوص چگونگی تصمیمش برای ورود به کارزار انتخابات نیز افزود: در تاریخ 25 شهریورماه سال 93 مراسم تودیع بنده از فرمانداری بندرعباس برگزار شد و رفتن من تنها به خاطر منافع مردم بود و هیچ مشکلی با دولت نداشته و ندارم اما جاهایی که مردم از من خواسته داشتند و من مشاهده کردم کرامت آن ها زیر سوال رفته و به مطالباتشان توجهی نمی شود باعث شد با میل و رغبت از این سمت بروم و افتخار می کنم به پشتوانه این تفکر مردمی و حمایت از آن ها و همچنین اینکه هیچگاه به مردم پشت نکردم توانستم وارد مجلس شوم.

وی ادامه داد: از همان موقع رفتنم از فرمانداری تصمیم برای ورود به انتخابات نداشتم اما با اصرا دوستان شش ماه زمان خواستم و در این مدت با مشورتی که با بزرگان داشتم سرانجام در پایان سال 93 تصمیم به اعلام کاندیداتوری گرفتم و انگیزه ام برای ورود به این عرصه چند برابر شد و با اعتماد و پشتوانه مردم اکنون مشاهده می کنم که در مسیر درستی قدم گذاشتم.

***چهره خود را پیش دو استاندار مخدوش کردم***

مرادی همچنین به بیان اختلافش با استاندار هرمزگان پرداخت و خاطرنشان کرد: به آقای جادری استاندار رهزمگان گفتم من در بین دو استاندار چهره ام خدشه دار شد، یکی آقای عزیزی بود که در موضوع جدایی بخشی از شهرستان پارسیان و الحاقش به استان فارس ذره ای خواسته مردم کوتاه نیامدم و به عنوان تنها مدیراجرایی بر تفکردم ایستادم و تا مرز کناره گیری پیش رفتم و دومین شما آقای جادری هستید که در موضوع مخالفت و اصرار شما به فروش امتیاز تیم شهرداری تا آخرین لحظه ایستادم و از حق مردم رهمزگان عقب نشینی کردم و به تمامی سوالاتتان پاسخ گفتم اگر شما معتقدید در تیم فوتبال شهرداری تخلفی صورت می گیرد چرا با مخالفانش برخورد نمی کنید و اگر نظرات نمی شود چرا شما به عنوان استاندار و شخص اول استان نظارت نکردید پس همه می دانند این ها بهانه است در حالی که بنده به راحتی می توانستم با قبول مصوبه شورا همچنان فرماندار باشم اما هیچگاه به مردم پشت نمی کنم و با این تصمیم خود باعث عدم وارد شدن صدمه به ورزش حرفه ای استان شدم و به خود افتخار می کنم ابقا در مسئولیت را فدای خواسته مردم نکردم.

***هرمزگان استانداری می خواهد مانند مقتدایی***

منتخب مردم هرمزگان در مجلس دهم شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر مسکوت ماندن طرح تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد در هرمزگان، اظهار کرد: در این بحث آدم قوی و قدرتمندی همچون مقتدایی استاندار خوزستان نیاز داریم که به دور از هیاهو و جنجال و در آرامش توانست این موضوع را در خوزستان عملی کند اما در هرمزگان چنین مسئولی وجود ندارد و این مصوبه نیازمند تصویب در شورای تأمین بود که به دلیل عدم همکاری برخی دستگاه ها مسکوت مانده هرچند گفته شد قصد اعطا مجوز به تاکسی ها را دارند اما در صحبتی که با تاکسی داران داشتم آن ها درآمد و هزینه ها را در صورت اجرای این طرح متعادل ندانسته و صرف داشتن ماشین لوکس و شیک خارجی را مثبت ندانسته و تاکنون این طرح راه به جایی نبرد و باید مسئولان بدانند شأن و منزلت مردم هرمزگان بالاست و فاصله 18 کیلومتری منطقه آزاد تا بندرعباس باید  باعث شود تا این خودروها مجوز تردد بگیرند و امیدوارم مجمع نمایندگان استان در مجلس دهم نسبت به این موضوع و خواست عمومی مردم حساس باشند.

مرادی یکی از وظایف نمایندگان در مجلس شورای اسلامی را پیگری و اجرا دانست و عنوان کرد: با تمام توان و ظرفیت باید خدمت کرد و قابل قوبل نیست که ببینیم یک مدیر یک صندلی را اشغال کرده اما هیچ اثری ندارد و در طول مدت خدمتم تا آنجا که بتوانم خدمت می کنم و نیازمند مدیران دلسوز و توانمندی هستیم که هدفشان جز خدمت به مردم چیز دیگری نباشد و در این راه مدیری که به بنده رأی داده یا نداده تفاوتی ندارد و اگر مدیری توانمند باشد نباید شاهد پروژه های نیمه تمام در سطح استان باشیم!

*** باید خدمات و توجه بیشتری به مسکن مهر صورت بگیرد***

وی در پاسخ به وضعیت مسکن مهر در استان هرمزگان به ویژه شهر بندرعباس بیان کرد: زمانی که فرماندار بودم بزرگترین مشکل استان را وضعیت مسکن مهر اعلام کردم و برای همین بود که هر شنبه جلسه ای در مسجد شهرک پیامبر اعظم(ص) برگزار کرده و وضعیت مسکن مهر در بندرعباس را پیگیری می کردم و در این راه توانستیم بسیاری از مشکلات زیر ساختی مانند فاضلاب، مدارس، روشنایی و بسیاری دیگر را برطرف نماییم و اگر این طرح تکمیل شود 33 هزار واحد مسکن مهر بالغ بر 150 هزار نفر در این شهرک ساکن می شوند و باید به عنوان دومین شهر استان از حیث جمعیت شناخته شود پس باید خدمات و توجه بیشتری به آن صورت بگیرد.

منتخب مردم هرمزگان در مجلس دهم شورای اسلامی گام نخست خود در بهارستان را شناخت فضا و آشنایی با سایر نمایندگان دانست و عنوان کرد: البته این امر در حال حاضر شروع شده و رایزنی هایی صورت گرفته و باید در وهله نخست به خوبی هرمزگان را معرفی کنیم زیرا معرفی خوب استان و بیان دغدغه های مردم می تواند در کاهش مشکلات اثر بسزایی داشته باشد.

*** باید تلاش کرد قوی ترین افراد در استان هرمزگان بر مسند کار باشند***

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بیان اختلاف دیدگاهش با استاندار هرمزگان و ارزیابی اش در تأثیر این اختلاف بر همکاری نمایندگان و مقام عالی دولت در استان، خاطرنشان کرد: هیچگاه در کارها اختلاف شخصی را مطرح نکرده و دخیل نمی کنم اما باید تلاش کرد قوی ترین افراد در استان هرمزگان بر مسند کار باشند فرق ندارد استاندار باشد یا مدیرکل اما باید قدرتمند و توانمند باشد و بنده برای خود یک معیار و ملاک دارم و هرکس در این چهارچوب جای بگیرد من حامی و همراهش هستم اما اگر در این قالب نگنجد جایش در هرمزگان نیست و به اعتقاد بنده استاندار باید مردم دار، باتجربه و استخوان خرد کرده باشد.

*** تخریب را توهین به شعور مردم می دانم***

مرادی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص بداخلاقی های انتخاباتی و تخریب وی در فضا مجازی، تصریح کرد: در زمان انتخابات تمامی کاندیدها با یکدیگر رقیب بوده و همه در تلاش برای معرفی خوب خود بودند و از طرف بنده هیچ کس تخریب نشد زیرا تخریب را توهین به شعور مردم می دانم و مردم خود افراد را به خوبی شناخته و به عملکردشان رأی می دهند و من هیچ توصیه ای به مردم برای رأی دادن به شخص خاصی نداشتم زیرا تمامی کاندیدها دوست بنده بوده و در حال حاضر هم چه سه نماینده منتخب مردم هرمزگان و چه دو کاندید راه یافته به دور دوم مردم غرب هرمزگان رفاقت دیرینه داریم و به نظرم یک همدلی و وفاق در بین نمایندگان استان بوجود خواهد آمد که هدفشان جز تلاش و خدمت به مردم چیز دیگری نیست.

وی ادامه داد: به نظرم 30 درصد آرای بدست آمده بنده از تخریب بوده است و روز گذشته که در بندرخمیر حضور یافتم اعلام کردم که تخریب های ناجوانمردانه ای علیه بنده صورت گرفت و بداخلاقی هایی انجام شد که هیچ کدام حقیقت نداشت به طور مثال براساس دستورالعمل ها استاندار، فرماندار و بخشدار هیچ نقشی در عزل و نصب فرماندهان انتظامی ندارد که می گویند بنده دو فرمانده را انتصاب کرده ام و مرا جلاد می خوانند در حالیکه شایعه بوده و چون احمد رادی آدمی قانونمدار و مردم دوست بوده سعی در تخریبش داشته اند در حالی که به مردم قشم، بندرخمیر و گچنی اردت خاصی داشته و در این مناطق آرای مناسبی کسب کردم.

***از هیچکس شکایتی ندارم***

مرادی اضافه کرد: در رابطه با این بداخلاقی دو نفر شناسایی شدند که بنده هیچ شکایتی نداشته و از حق خود به خاطر مردم گذشت کردم و همچنین در پاره کردن پوستر و بنرهای تبلغیاتی بنده هفت نفر دیگر شناسایی شدند که بازهم رضایت دادم و از حمایت های ائیمه جمعه اهل سنت و شیعه در این مدت سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم در مسیر خدمت به مردم تلاش کنم.

***یکی از کم هزینه ترین نمایندگان منتخب مردم هستم***

وی در خصوص هزینه تبلغیاتش در ایام انتخابات تصریح کرد: هزینه های صورت گرفته در ستاد بنده منطقی و معقول بوده و بین 100 تا 120 میلیون تومان بیشتر نبوده که بخشی از آن را خودم، بخشی را بستگان و بخشی را دوستان که هیچ انتظاری از بنده ندارند، تقبل کردند به طور مثال دوستی در آموزش و پرورش حقوق ماهانه خود را به اصرار خودش در اختیارم قرار داد یا دوستان در ستادم با خودروی شخصی شان و یا با هزینه سوخت خودشان فعالیت می کردند و حتی گاهی شرمنده شان می شدم.

مرادی ادامه داد: در شهرستان قشم 5 میلیون تومان و در بندرخمیر 3 میلیون تومان هزینه کردیم که در مقابل هزینه های برخی دیگر از کاندیدها حتی به چشمم نمی آید و می توان مرادی را یکی از کم خرج ترین کاندیدهای مجلس دهم لقب داد و همینجا بار دیگر اعلام می کنم مرادی وامدار مردم و بدهکار آن هاست نه کسی، مدیری یا حزبی!

وی در پایان در خصوص تلاشش برای لغو مصوبه انتزارع بخشی از شهرستان پارسیان به استان فارس، بیان کرد: این موضوع نیازمند تلاش جدی است و امیدوارم با جدیتی که در نمایندگان استان و خواسته و مطالبات مردم است این امر به صورت جدی دنبال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار