کد خبر: ۱۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 06 April 2015
مدیرکل راه آهن شمال به جابجایی ۹۱ هزار مسافر نوروزی با قطارهای مسافری اشاره کرد و گفت: رام دوم قطار ساری - مشهد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف گران پاشا پیش از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: با بکارگیری تعداد هفت رام قطار مسافری در ایام پیک نوروزی مسافران محور شمال جابجا شدند.

وی در خصوص تمهیدات بکار گرفته شده در ایام نوروز برای انجام خدمات مطلوب به مسافران گفت: ایمنی بالا، آسایش در مسافرت و مناسب بودن قیمت ها از مولفه هایی که همواره بر تعداد متقاضیان مسافرت با قطار می افزاید وضرورت توجه به کیفیت و کمیت حمل و نقل ریلی را دوچندان می کند.

وی تصریح کرد: برای افزایش کیفیت سفرهادر ایام نوروز، تعیين كشيك های نوروزی متشکل از مسئولین ارشد و كارشناسان فني، آماده باش کامل مسئولين در ايستگاههاي تشكيلاتي از جمله پل سفيد، فيروزكوه و گرگان، نظارت كامل بر عملكرد مامورين سير وحركت و رفع مشكلات احتمالي، لايروبي كليه آبروها و زوال ريزي در مناطق کوهستانی، بازدید منظم از ریل ها و رفع نواقص احتمالی، فعالیت دسته جات كارگري نگهداری خطوط، آمادگی كليه ماشين آلات ریلی از قبیل جرثقیل ها و واگنهاي قطار نجات ، اجراي دقيق و ايمن برنامه قطار هاي مسافري و تامین قطعات مورد نياز لكوموتيوها و واگنها از جمله تمهیداتی بوده که اجرایی شده است.

مدیر کل راه آهن شمال در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بازديد از سيستم هاي گرمايش و سرمايش قطارها و سالن ایستگاهها و همچنین نمازخانه ها  وبر طرف نمودن معایب احتمالی، بازسازی سکوهای مسافری در تعدادی از ایستگاهها ، حضور محسوس و مستمر بازرسان داخل قطارهای مسافری وکشیک های ارشد نوروزی در سالن ایستگاهها جهت رسیدگی به امور مسافران از جمله اقدامات دیگر راه آهن شمال در ایام نوروز است.

گران پاشاتعداد مسافر جابجا شده در محور شمال در این ایام را بیش از ۹۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد مسافرنسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۷ درصدی داشته است.

مدیر کل راه آهن شمال در پایان از راه اندازی رام دوم قطار مسافری ساری – مشهد با حضور مسئولین کشوری، استانی واصحاب رسانه برای همه روزه شدن حرکت به مشهد در چند روزآینده خبر داد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار