رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط این هیئت 22 اسفند ماه به مناسبت روز شهدا رژه موتور‌سواران در همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 07 March 2016

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط این هیئت 22 اسفند ماه به مناسبت روز شهدا رژه موتور‌سواران در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، اصغر جهانیان با اشاره به برگزاری مسابقات استانی آفرود اظهار کرد: مسابقات با حضور 18 ورزشکار در بخش آقایان و سه ورزشکار در بخش بانوان در پیست شهید مفتح در بخش اتومبیل‌های دو دیفرانسیل برگزار شد.

وی در توضیح چگونگی برگزاری رقابت‌ها گفت: مسابقات در چهار کلاس آزاد، چهار سیلندر کاربراتور، 6 سیلندر کاربراتور و کلاس بانوان برگزار شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان افزود: در کلاس چهارسیلندر محمد چینه‌کش، میلاد مهر‌منش و

حسن رجبی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

وی ادامه داد: کلاس 6 سیلندر نیز به ترتیب با برتری ایوب جعفری، مهدی عزتی و محسن فیلو به پایان رسید.

جهانیان برترین‌های کلاس آزاد را برشمرد و تصریح کرد: حمید‌رضا طهماسبی، وحید زارعی و فرشاد زند‌‌وکیلی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه بانوان حاضر در رقابت‌ها نیز عملکرد خوبی داشتند، یادآور شد: الهه کریمی، وکیلی‌زاده و دادوند نیز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمیته‌های آفرود، بانوان و موتور‌سواری فعالیت دارند و در مسابقات نیز عملکرد خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به برنامه آینده این هیئت قبل از اتمام سال ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته 22 اسفندماه به مناسبت روز شهدا رژه موتور‌سواران را داریم.

جهانیان به اعزام بانوی اتومبیلران استان به مسابقات استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: روز گذشته مژده سماوکی بانوی برجسته اتومبیلرانی استان به مسابقات کرمانشاه با دو ماشین و در دو کلاس اعزام شد.

وی اظهار کرد: به دلیل بارندگی شدید برگزاری رقابت‌های استان کرمانشاه لغو و به زمان دیگری موکول شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار