معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبر داد؛
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تاكيد كرد: همه آنهایی که پیام اقتصاد مقاومتی را دریافت کرده‌اند، مسئولیت دارند و دولت تدبیر و امید در رأس کشور، به دنبال توسعه روستاها و توانمند‌سازی روستائیان است.
کد خبر: ۱۹۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 07 March 2016
به گزارش تابناک یزد،  "سیدابوالفضل رضوی" در دیدار با مردم بهاباد که همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد انجام شد، به حضور پرشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند اشاره و با تقدير از خلق اين حماسه ملي، تصريح كرد: نرخ متوسط مشارکت مردم ايران در انتخابات 60 درصد بود و مردم بهاباد 30 درصد بیشتر از متوسط کشوری در انتخابات مشارکت داشتند.

وی با اشاره به مشارکت 90 درصدی مردم بهاباد در انتخابات اخير، اظهار كرد:  بیش از 90 درصد مردم شهرستان بهاباد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند که نشان از هوش و درایت بالای اين مردم و خاری در چشم دشمنان بود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید به اجرای اقدامات عملی پایبند است و ما باید به دنبال بی‌نیازکردن مردم از محصولات استراتژیک خارجی باشیم.

رضوی گفت: همه آنهایی که پیام اقتصاد مقاومتی را دریافت کرده‌اند، مسئولیت دارند و دولت تدبیر و امید در رأس کشور به دنبال توسعه روستاها و توانمند‌سازی روستائیان است.

نماینده ویژه رئیس جمهور به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی و اقتصاد سختی و تحمل سختی‌ها نیست بلکه اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که باید به میزان صادرات کالاهای ساخته شده توسط جوانان، این کالاها را به دنیای خارج از کشور صادر و از واردات کالاهای خارجی جلوگیری کنیم.

وی با تاكيد بر اين كه اقتصاد مقاومتی باید درون‌زا و برون‌گرا باشد، گفت: دولت تدبیر و امید با ایمان و تکرار رهنمودهای مقام معظم رهبری، بار اقتصاد مقاومتی را به صورت جدی بر خود فرض دانسته و دنبال خواهد کرد.

رضوي تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای گشودن درب‌های گمرک برای خروج تولیدات ایران به سایر کشورها، افزایش کیفیت تولیدات داخلی و ورود تولیدات به بازارهای خارجی، توجه به نیروهای تحصیل کرده و صاحبان سرمایه و استفاده از تمام سرمایه‌ها و  ظرفیت‌های موجود در کشور است.

معاون توسعه امور روستایی و مناطق محروم كشورگفت: امروز باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های اقتصادی مردم در قالب اقتصاد مقاومتی در همه بخش‌ها پررنگ‌تر شود که البته دولت تدبیر و امید برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی دقیقی صورت داده است.

ایسنا یزد، گفتني است؛ امروز طرح گازرساني به شهرستان بهاباد كه از خواسته‌های اولیه شهروندان بهابادی است با حضور نماینده ویژه رئیس‌جمهور، کلنگ‌زنی می‌شود اين طرحبه طول 85 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 100میلیارد تومان اجرايي مي‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار