امام جمعه مشگین‌شهر گفت: طرح حلقه‌های صالحین باید در تمامی مناطق شهرستان مشگین‌شهر اجرا شده و افراد بیشتری تحت پوشش این طرح قرار بگیرند تا بتوانیم ثمرات مثبت و موثر آن را در جامعه شاهد باشیم.
کد خبر: ۱۹۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵ 08 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشگین‌شهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین در حسینیه ثارالله سپاه مشگین‌شهر اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های حلقه‌های تربیتی صالحین نقش و تاثیر بسزایی در توسعه و تعالی معنوی و دینی در جامعه دارد.

وی با تاکید بر توسعه و تقویت اجرای طرح حلقه‌های صالحین در شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و متولیان امر تلاش و جدیت داشته و افراد بیشتری را تحت پوشش این طرح قرار دهند تا بتوانیم ثمرات مثبت و موثر آن را در جامعه شاهد باشیم.

امام جمعه مشگین‌شهر با قدردانی از مسئولان و متولیان شجره طیبه صالحین مشگین‌شهر گفت:‌ این برنامه باید در تمامی مناطق شهرستان اجرا شده و تلاش و جدیت بر این باشد تا به ویژه نوجوانان و جوانان را در قالب این طرح آموزش دهیم تا این امر زمینه‌ساز توسعه و تعالی فکری و معنوی آنها شود.

باوقار با بیان اینکه سنگ بنای اسلامی بر معنویت، اخلاق و عقلانیت بنا شده است، افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی این شاخصه‌ها در سطح جامعه گسترش یابد که برگزاری حلقه‌های صالحین در این زمینه نقش تاثیرگذاری دارد.

وی اخلاق و ادب را بهترین اندوخته و سرمایه هر انسانی معرفی و تصریح کرد: بدون این شاخصه‌های والا انسان نمی‌تواند به مدارج عالی معرفت دست یابد و ضروری است تا در زمینه تقویت این شاخصه و اخلاق و ادب نیکو تلاش کنیم.

امام جمعه مشگین‌شهر با تاکید بر لزوم تقویت تقوای الهی در بین افراد جامعه اظهار کرد:‌ نبود تقوا و ایمان به معاد زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه می‌شود که باید تلاش شود تا این امر در جامعه تقویت شده و به تبع آن مشکلات و ناهنجاری‌های مختلف کاهش یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار