کد خبر: ۱۹۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 08 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجانغربی، در سومین روز ازهفته ی منابع طبیعی حاج آقا حیدری مدیر کل دادگستری آذربایجانغربی در جلسه ی شورای حفاظت از انفال و اراضی ملی با تبریک فرا رسیدن هفته ی منابع طبیعی به خادمان عرصه های ملی با اعلام این مطلب گفت:

محاکم قضایی با اهتمام بیشتری در پرونده های مطروحه اراضی ملی ورود پبدا کنند و در کمترین زمان ممکن به اینگونه پرونده ها رسیدگی کرده و قضات محترم آراء قاطعانه ایی برای این پرونده ها صادر کنند تا متخلفین ازبرخی تعلل ها سوء استفاده نکنند.

وی که در جمع اعضای شورای حفاظت از انفال و بیت المال سخن می گفت افزود:

انفال و اراضی ملی جزء لاینفک بیت المال هستند و محاکم قضایی باید دقت نظر بیشتری بر روی این پرونده ها داشته باشند. وی با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی و فرصت طلبی برخی افراد سود جو،همه دستگاههای ذیربط را به هوشیاری و آماده بودن فراخواند و بخصوص به عوامل منابع طبیعی و نیروی انتظامی تاکید کرد که در این ایام گشت و مراقبت در عرصه های ملی را افزایش دهند.

در این جلسه دکتر وهاب زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با تقدیراز دست اندرکاران قوه قضاییه در استان همراهی و همدلی آنها را در حفاظت و حراست از عرصه های ملی قابل تقدیر دانست و خواستار تعامل و حسایت بیش از پیش قضات محترم در این خصوص شد.

دکتر وهاب زاده افزود:

آنچه که برای خادمان عرصه های ملی مهم است ، مشارکت و همدلی همه ارگانهای ذیربط  در حراست از انفال است که بحمدالله این توفیق روز افزون بوده و فقط امیدواریم در برخی پرونده های منابع طبیعی که از حساسیت بالایی هم برخوردار هستند مسئولین محترم در دستگاه قضاء عنایت لازم را داشته باشند تا پرونده های اینچنینی مشمول مرور زمان نگردد.

در پایان این جلسه حاج اقا حیدری مدیر کل دادگستری آذربایجانغربی به همراه حاج آقا حبیب دادستان شهر ارومیه و برخی از قضات و مسئولین حاضر درجلسه چند اصله نهال به مناسبت هفته ی منابع طبیعی غرس کردند.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار