فرماندار چرداول گفت: حماسه سیاسی هفتم اسفند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تبلور بزرگ مردم سالاری دینی و نه گفتن ملت ایران اسلامی به دشمنان بود.
کد خبر: ۱۹۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 09 March 2016

فرماندار چرداول گفت: حماسه سیاسی هفتم اسفند و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تبلور بزرگ مردم سالاری دینی و نه گفتن ملت ایران اسلامی به دشمنان بود.

به گزارش تابناک ایلام؛پرویز کولانی روز چهارشنبه در آخرین شورای اداری این شهرستان در سال 94 اظهار کرد: دشمنان با برنامه ریزی گسترده قبل از انتخابات قصد انداختن فاصله و جدایی بین ملت و نظام داشتند.
وی افزود: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفند نشان دادند همچون 37 سال گذشته تمام معادلات و محاسبات دشمن غلط از آب در می آید چون پیوند میان مردم و نظام ناگسستنی است.
کولانی تاکید کرد: انتخابات در سراسر کشور و این شهرستان در صحت و سلامتی کامل برگزار شد که این امر خطیر مستلزم تدبیر، درایت و تعامل بین هیات های برگزار کننده انتخابات بود.
وی بزرگترین رویداد این سال را به نتیجه رسیدن برجام دانست و افزود: برجام یک اقدام بزرگ و سند روشن دولت تدبیر و امید در دفاع از حقوق ملت ایران است.
کولانی با بیان اینکه در تاریخ روشن انقلاب این سند به عنوان یک تحول بزرگ ثبت و ضبط خواهد شد، اضافه کرد: برجام به واسطه مقاومت ملت، کیاست تیم هسته ای، تدبیر و درایت رئیس جمهور اسلامی و در راس همه انها پشتیبانی و حمایت های بی دریغ رهبر معظم انقلاب محقق شد.
به گفته وی، برجام بر جایگاه رفیع سیاسی ایران در منطقه مهر تایید زد، آرامش و ثبات اقتصادی را برای کشور به ارمغان آورد، حجم عظیم سرمایه گذاری شرکت های خارجی را افزایش داد و رقابت کشورهای خارجی برای قرار گرفتن در کنار ایران اسلامی در داد و ستدها و مناسبت های بین المللی را بدنبال داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی و ورود گردشگران به این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه چرداول دروازه ورود و خروج زائرین عتبات عالیات و مسافران نوروزی به استان ایلام است لذا برای پذیرایی از مهمانان نوروزی باید آماده باشیم.
فرماندار چرداول یادآور شد: تردد زائرین عتبات عالیات یک موهبت و نعمت الهی برای مردم استان ایلام است از طرفی باید با فرصت شناسی در حوزه توریسم و گردشگر، زمینه جذب و استقبال مناسب از گردشگران و مسافران نوروزی را به بهترین وجه ممکن فراهم کنیم.
کولانی با تاکید بر آمادگی شهرستان چرداول برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی خواستار تلاش و همکاری تمام دستگاه های خدماتی، بهداشتی و درمانی، امدادی و اکیب های نوروزی در ایام تعطیلات شد.
وی آماده باش ستاد بحران، کشیک ادارات اجرایی، فرهنگ سازی در رابطه با حفظ و صیانت از منابع ملی و طبیعی را از برنامه های ستاد تسهیلات سفر این شهرستان در تعطیلات نوروز اعلام کرد.
وی همچنین به فرا رسیدن 22 اسفند روز شهید اشاره کرد و یادآور شد: امروز فلسفه و دلیل بودن ما در این جایگاه مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران است لذا با توجه به فرا رسیدن سال نو سرکشی از خانواده های معظم شهدا، تقدیر و سپاسگزاری از ایشان یک وظیفه است.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار