با همکاری بهزیستی:
کمک به هم نوعان خویش کنند باشد که انشاالا چنین برنامه های ادامه داشته باشد تا با همدلی بیشتر همه بتوانند به همدیگر یاری برسانند.
کد خبر: ۱۹۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 13 March 2016
اگر نیاز نداری بذار و اگر نیاز داری بردار، جمله ساده ای که این روزها بر بسیاری از دیوارهای این مرز و بوم نقش بسته و دلهایمان را به اینکه هنوز هم کورسوی امیدی به زنده بودن انسانیت و توجه به نیازمندان به دور از هرگونه ریا، تبلیغات و فرمایشی بودن وجود دارد، روشن کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، این ایده که به نظر می رسد  برای نخستین بار در شهر مشهد و پس از آنکه فردی با آویزان کردن چند جا لباسی و آویز بر روی دیواری که بر روی آن نوشته شده بود «اگر نیاز نداری بگذار و اگر نیاز داری بردار» شروع شد و اهدای کت، شلوار و دیگر لباس های گرم نقطه شروع این حرکت بود اکنون به شهر لنده رسیده است.
ایستگاه دیوارمهربانی هم زمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با همکاری اداره بهزیستی شهرستان لنده برپا شد تا انان که نیاز دارند درصورت لزوم بردارند و آنان که میتوانند ببخشند.
 کمک به هم نوعان خویش کنند باشد که انشاالا چنین برنامه های ادامه داشته باشد تا با همدلی بیشتر همه بتوانند به همدیگر یاری برسانند.
گزارش و عکس:مجید مرادی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
درود بر مردم فهیم لنده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار