مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:
رییس نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان با تاکید براین که کلیه ارکان مربوط در تلاش اند این برنامه علمی به عنوان اولین تجربه استانی سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در کشور به بهترین نحو برگزار شود از تمامی فعالان روابط عمومی در بخش دولتی و خصوصی دعوت کرد حداکثر تا بیستم فروردین 95 بامراجعه به تارنمای سمپوزیوم اقدام به ثبت نام کنند.
کد خبر: ۱۹۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 16 March 2016

اولین جلسه کمیته اجرایی و پشتیبانی نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان با حضور مدیرکل بهزیستی استان و مدیر کل روبط عمومی استانداری اردبیل به میزبانی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارشتابناک اردبیل،مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این جلسه برگزاری سمپوزیوم روابط عمومی های استان را رویدادی مبارک خواند و گفت: برگزاری نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان ، یک رویداد علمی جدید در حوزه روابط عمومی در سطح استان است و بحث و بررسی علمی در زمینه فعالیت های تخصصی روابط عمومی ها می تواند گامی به جلو باشد.

بهزاد ستاری استفاده از شیوه های نو و خلاقانه را اساس کار روابط عمومی ها در دنیای امروزی عنوان کرد و افزود: شیوه های سنتی اطلاع رسانی نمی تواند در دنیای امروز که عصر رقابت و سرعت در انتقال پیام و اطلاعات است، پاسخگو باشد بلکه باید با پژوهش ارتباطی و نگاه علمی دنبال روش های جدید و مبتکرانه بود.

وی روابط عمومی را کانالی برای انعکاس فعالیت ها و عملکرد دستگاه ها خواند و ادامه داد: روابط عمومی نقش مهمی در معرفی فعالیت های دستگاه ها دارد و زمینه را برای شناخت فعالیت های هر دستگاه و نقد منصفانه فراهم می کند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل برگزاری سمپوزیوم روابط عمومی را حرکت به سوی تخصصی شدن برشمرد و ابراز امیدواری کرد که ماحصل برگزاری سمپوزیوم منتج به تاثیرات کاربردی در عملکرد روابط عمومی دستگاه ها باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل هم در این جلسه بااشاره به آغاز فراخوان نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان ، از تشکیل جلسات جداگانه با اعضای هریک از کمیته های سمپوزیوم خبر داد .

وی گفت: به موجب هماهنگی ها و تصمیم های اتخاذ شده در این جلسات ، تمامی کمیته ها مطابق زمان بندی و در تعامل کامل با یکدیگر مراحل کار را پیش می برند.

رییس نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان در قسمت دیگری از سخنان خود با تاکید براین که کلیه ارکان مربوط در تلاش اند این برنامه علمی به عنوان اولین تجربه استانی سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در کشور به بهترین نحو برگزار شود از تمامی فعالان روابط عمومی در بخش دولتی و خصوصی دعوت کرد حداکثر تا بیستم فروردین 95 بامراجعه به تارنمای سمپوزیوم اقدام به ثبت نام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار