طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
کد خبر: ۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴ 31 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، معصومه وجدانی در دومین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی آذربایجان غربی ضمن تسلیت سالروز رحلت کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) و تبریک 37 سالگرد پیروزی عزت آفرین پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی با هدف گرایش و انس مردم با قرآن کریم در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از این طرح شده است، افزود: علاقه‌مندان و قرآن‌آموزان با نام‌نویسی در این طرح، علاقه خود را به گسترش فعالیت‌های قرآنی نشان دادند.

وجدانی ادامه داد: تا به امروز یک هزار و 900 نفر در این طرح نام‌نویسی کرده‌اند و ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این طرح قرآنی هم‌چنان ادامه دارد و رو به افزایش است.

وی از برگزاری آزمون متمرکز قرآن‌آموزان خبر داد و گفت: جمعه آینده همه کسانی که در این طرح شرکت کرده‌اند در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه به صورت متمرکز در آزمون قرآنی شرکت می‌کنند.

مدیر مؤسسه علوم قرآنی یس‌ ارومیه ضمن تقدیر از مسئولانی که در اجرای این طرح همکاری می‌کنند، افزود: کانون فرهنگی هنری مساجد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای استان و دیگر نهادها با موسسه قرآنی یس همکاری تنگاتنگی داشتند به طوری که موفقیت حاصل شده ثمره این همکاری‌هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار