مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران گفت: 3 پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی همزمان با ایام نوروز در مبادی ورودی و خروجی شهر دهلران و یادمان شهدای شرهانی مستقر هستند.
کد خبر: ۲۰۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 24 March 2016
مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران گفت: 3 پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی همزمان با ایام نوروز در مبادی ورودی و خروجی شهر دهلران و یادمان شهدای شرهانی مستقر هستند.

به گزارش تابناک ایلام؛یونس چوبین مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران اظهار کرد: شانزدهمین مرحله از طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی همزمان با سراسر کشور در شهرستان دهلران در حال برگزاری است.
 
وی افزود: این طرح که اجرای آن بر عهده سازمان جوانان جمعیت هلال احمر می باشد از 26 اسفند سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت.
 
مسئول اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر دهلران عنوان کرد: 2 پست ایمنی و سلامت نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهر دهلران و یک پست در محل یادمان شهدای شرهانی مستقر شده اند.
 
وی ادامه داد: این پست ها به نام شهدای فتح المبین جنب گلزار شهدای گمنام، شهدای عملیات محرم واقع در پارک اناران و یک پست مختص کاوان های راهیان نور با نام شهدای شرهانی مزین شده الند.
 
چوبین با اشاره به خدمات ارائه شده توسط جمعیت جوانان هلال احمر دهلران به مسافرین نوروزی تصریح کرد: برگزاری بسیج اطلاع رسانی پیشگیری از تصادفات جاده ای با شعار "نه" به تصادفات و امضای قسم نامه توسط مهمانان و مسافرین نوروزی، برگزاری جشنواره ملی عکس و فیلم با موضوع و رویکرد خدمات داوطلبانه توسط جمعیت هلال احمر، صلح و دوستی و تفاهم پیشگیری از خشونت از جمله خدمات ارائه شده به مسافرین نوروزی می باشد.
 
وی گفت: با توجه به اینکه سن تأثیرپذیری افراد در سنین نوجوانی و کودکی می باشد با ایجاد فضای دوستدار کودک به دنبال آشنایی کودکان با تاریخچه سازمان هستیم که در این فضا برگزاری مسابقات نقاشی برای کودکان و اهدا لوح فشرده قصه های کودکانه نیز پیش بینی شده است.
مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران اضافه کرد: همچنین در ایستگاه ها به سلامت مسافرین و مهمانان نوروزی توجه شده است به طوری که در این ایستگاه های سلامت تست قند خون و اندازه گیری فشار خون به طور رایگان انجام می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: همچون سال گذشته طرح کشوری دوچرخه سحاب یا سامانه حرکت های امدادی بشردوستانه توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می شود که خدماتی از جمله توزیع بروشور در خصوص مسائل محیط زیست و انجام گشت های دیده بانی طبیعت و محیط زیست توسط این افراد انجام می شود.
 
چوبین با بیان اینکه رویکرد امسال جوانان جمعیت هلال احمر بر محور آموزش و کارهای فرهنگی است عنوان کرد: تعداد 57 نفر از داوطلبان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران امسال در ایام نوروز در این طرح مشارکت دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار