درحالیکه المان‌های متنوع نوروزی امسال هم مانند سال‌های گذشته مورد استقبال بسیاری از زائران و مجاوران مشهد مقدس قرار گرفته است اما آسیب رسانی به برخی از المان های شهری به دلیل نبود نگهبان جدیست به طوریکه حتی «مخمل» خانه مادربزرگه هم از گزند برخی تماشاگرنماهای این المان‌ها در امان نمانده است.
کد خبر: ۲۰۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 24 March 2016
به گزارش تابناک رضوی،المان «خانه مادر بزرگه» که در ارتفاع حدود پنج متر و طول آن هشت متر و از پروفیل، ورق فلزی، چوب و ام دی اف ساخته شده است از جمله طرح‌های پرمخاطب این روزهای اکران شده در مشهد است که متاسفانه از آسیب در امان نمانده به طوریکه موها و گوش یکی از عروسک ها (مخمل) کنده شده است.

المان‌های نوروزی در مشهد خورده می‌شوند!؟ / مخمل خونه مادربزرگه بی‌گوش شد!

جالب اینجاست که این المان و برخی نمادهای دیگر شهری این روزهای مشهد فاقد نگهبان هستند درحالیکه برخی المان دهه شصت اکران شده، نگهبان دارند که شاید به خاطر برخی تجهیزات قدیمی آنها باشد.
همچنین بخشی از المان‌های سال‌های گذشته نیز رنگ‌آمیزی و بازسازی شده و در حاشیه شهر نصب شده است.
این گزارش حاکیست که گویا برخی المانهای شهری شهرداری در آغاز اکران، نگهبان داشتند ولی به خاطر عدم پرداخت حق الزحمه متناسب و البته برخی بی اعتمادی‌ها، هیچ نگهبانی حاضر به پاسبانی از مخمل مادربزرگه نشده تا گوشش توسط وندالها ( تخریبگران اموال عمومی ) خورده شود!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار