مدیرکل آموزش فنی‌و حرفه‌ای استان زنجان گفت: ثبت‌نام مرحله شهرستانی مسابقات مهارت در زنجان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۲۰۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 03 April 2016
قاسم صیادی در گفت‌و‌گو با فارس در زنجان اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت طی سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر کشوری به المپیاد جهانی مهارت راه پیدا می‌کنند، اضافه کرد: مهلت ثبت‌نام مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از 15 فروردین‌ماه سال جاری آغاز و تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این مسابقات می‌توانند در 31 رشته مهارتی به رقابت بپردازند، خاطرنشان کرد: جوانان مستعد به شرطی که متولدین یازدهم دی‌ماه 1373 به بعد باشند می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

صیادی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های طراحی مهندسی مکانیک، خیاطی زنانه، گل‌آرایی، جواهرسازی، قنادی، تأسیسات الکتریکی، طراحی صفحات وب، فناوری اتومبیل، فناوری اطلاعات نرم‌افزار، فناوری برودتی-تبرید، فناوری طراحی گرافیک، اتصالات چوبی، کابینت سازی، کنترل صنعتی، فرز CNC، الکترونیک، صافکاری خودرو، نقاشی خودرو، طراحی فضای سبز، رباتیک تیمی(2 نفره) آجر چینی، آشپزی، کاشی کاری دیوار و کف، جوشکاری، منابع آب و آکواترونیک شرکت کنند.

وی اضافه کرد: متولدین 11 دی‌ماه 1370 به بعد می‌توانند در رشته‌های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک با ثبت‌نام الکترونیکی در پورتال جامع سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور به آدرس www.advari.irantvto.ir یا به مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای در شهرستان‌ها و در زنجان به اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان مراجعه کنند.

 مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان زنجان هدف اصلی برگزاری این دوره از مسابقات را شناسایی استعدادها و توانمندی‌های بالقوه جوانان، شناسایی افراد نخبه، توانمند و کارآفرین برشمرد و افزود: آموزش‌های مهارتی به عنوان کلید اشتغال و بستر کارآفرینی نقش مهمی در توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه دارد.

صیادی افزود: علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن دبیرخانه مسابقات مهارت 33036227 تماس حاصل کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار