هر چند مخالفان احمدی‌نژاد با جریان‌سازی در فضای مجازی به دنبال بستن راهی بودند که مانع حضور رئیس دولت نهم و دهم در بهار 95 در شهرستان آمل شوند، اما احمدی‎نژاد آمد.
کد خبر: ۲۰۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 08 April 2016
به گزارش تانباک مازندران، بالاخره 19 فروردین‌ماه روزی که قرار بود، احمدی‌نژاد مهمان آملی‌ها شود فرا رسید، 
عده‌ای را اعتقاد بر آن است که شاید نافرجامی برجام، بیکاری، گرانی، نداشتن برنامه برای اقتصاد و اشتغال از سوی دولت روحانی، ابتر ماندن طرح مسکن مهر، افزایش بی‌رویه طلاق و اعتیاد و هزار و یک مشکل دیگر مردم را وا داشت در سومین سال از مدیریت دولت تدبیر و امید به عقب برگردند و عملکرد دولت احمدی‌نژاد را با استقبال از وی تایید کنند.
هر چند قبل از آمدن وی، مخالفان احمدی‌نژاد نیز دست به کار شدند و این بار، تنها از پاره کردن بنر و پوسترهای مراسم یادواره شهدای مدافع حرم خبری نبود، اما با جریان‌سازی در فضای‌مجازی به دنبال بستن راهی بودند که مانع حضور رئیس دولت نهم و دهم در بهار 95 در شهرستان آمل شوند، اما احمدی‎نژاد آمد.

حضور در مصلای قدس، مکانی که جای سوزن انداختن نبود، از یک ویژگی برخوردار بود و آن‌هم چهره‌هایی که بیشتر جوان بودند با انبوهی خود، به مسن‌ترها اجازه نزدیک شدن به جایگاه سخنرانی را نمی‌دادند و همگی جمعیت نیز با شعارهایی که از مهمان خود می‌خواستند در انتخابات 96 حضور داشته باشد. بدین جهت، جمعیت با یک آهنگ شعار وی‌دادند: هر چه مرده احمدی بر می‌گرده.

دیدار با خانواده‌ شهدای مدافع حرم و رفتن به گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه آمل و نهایتا حضور در جمع مردم، که با آمدن وی حلقه برای دیدنش تنگ‌تر شده بود، احمدی‌نژاد که وارد مصلا شد، عده‌ای دست به قلم شدند، برایش نامه نوشتن، شعار دادند و او، مخالفانش و شاید میزبانان هم چنین استقبالی را تصور نمی‌کردند، اما ظاهرا مردم مشتاق او بودند. 

هر کسی چیزی می‌گفت. عده‌ای را اعتقاد بر آن است که شاید نافرجامی برجام، بیکاری، گرانی، نداشتن برنامه برای اقتصاد و اشتغال از سوی دولت روحانی، ابتر ماندن طرح مسکن مهر، افزایش بی‌رویه طلاق و اعتیاد و هزار و یک مشکل دیگر مردم را وا داشت در سومین سال از مدیریت دولت تدبیر و امید به عقب برگردند و عملکرد دولت احمدی‌نژاد را با استقبال از وی تایید کنند، اما با هر تصویر و تصور و غرضی که آمده بودند،
احمدی‌نژاد خطاب به مردم:شما 16 سیلندر هستید و من تک سیلندر، شما کار خودتان را بکنید من هم کار خودم را.
درخواست برای شرکت در انتخابات و پرسیدن از برجام دو سئوالی بود که مردم از رئیس دولت قبلی به عنوان سخنران یادواره شهدای مدافع حرم پرسیدند، احمدی‌نژاد هم که شگرد خودش را در پاسخگویی به این‌گونه سئوالات دارد به صورت کنایی پاسخ داد، شما 16 سیلندر هستید و من تک سیلندر، شما کار خودتان را بکنید من هم کار خودم را، این اظهارات چندان هم دو پهلو نیست که نشود از آن برداشت نکرد، این یعنی احمدی‌نژاد ممکن است بیاید و آمدنش برای انتخابات از صفر به 50 شاید هم بیشتر نزدیک شده است.

پرسش از برجامی که فرجام 
وجه مشترک تمام سفرهای احمدی‌نژاد، استقبال پرحجم و گسترده مردم از اوست که پیام این استقبال پرشور و حرارت را باید مسئولان دولت تدبیر و امید دریافت کنند.
چندانی نداشت نیز دیگر سئوالی بود که مردم از رئیس دولت قبلی پرسیدند که وی در این‌ باره نیز گفت: نتایج برجام را از من نپرسید از مردم بپرسید، یعنی اینکه هرچه زمان به جلو می‌رود و از آثار و نتایج برجام مردم تغییر محسوسی را احساس نمی‌کنند و فرجام آن را در سر سفره‌های خود مشاهده نمی‌کنند و در مقابل نیز، امریکا با بدعهدی‌های خود، اصلاح‌طلبان وطنی را در مقابل مردم قرار داد، ایرانیان می‌توانند به‌خوبی پاسخ این پرسش را بیابند.

بالاخره احمدی‌نزاد آمد و رفت و استقبال مردم آمل از وی پیام‌های مختلفی دارد که اگر این سفر در کنار دیگر سفرهای او قرار داده شود، وجه مشترک تمام سفرهای احمدی‌نژاد، استقبال پرحجم و گسترده مردم از اوست که پیام این استقبال پرشور و حرارت را باید مسئولان دولت تدبیر و امید دریافت کنند.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار