کد خبر: ۲۰۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 09 April 2016

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: آرامش کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش ایرنا ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به منزل تعدادی از خانواده شهدا رفتند و به مقام شامخ مجاهدان راه خدا و پاسداران انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

این دیدارها با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، ابوالفضل مدیرفلاح مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان، خلج رئیس پایگاه بسیج شهید کلهر اداره کل، هاشمی رئیس بسیج ورزشکاران، جمالی مسئول امور ایثارگران ورزش و جوانان و جمع دیگری از مسئولان بنیاد شهید و ورزش و جوانان انجام گرفت.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه این دیدارها ضمن گرامیداشت حماسه آفرینی های شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: آرامش کنونی کشور و هر آنچه که داریم را مدیون خون شهدا و مجاهدت مخلصانه این عزیزان هستیم.

وی افزود: این دیدارها باعث بیشتر شدن انگیزه برای خدمت رسانی به مردم و یاد آوری این مهم است که همه ی ما مرهون شهیدان هستیم و در هر جایگاهی باید بدانیم از برکت خون شهید توفیق خدمت به جامعه راپیدا کرده و می بایست صادقانه و خالصانه انجام وظیفه کنیم تا شهدا و متعاقب آن خداوند از ما راضی و خشنود باشند.

گل محمدی تصریح کرد: حقیقتا خانواده های شهدا نعمتی برای انقلاب و کشور هستند و دیدار با این عزیزان همیشه موجب قوت قلب مسئولان و مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار