مسئول ستادبرگزاری مراسم اعتکاف کرمان، از ثبت نام برای حضور در این مراسم معنوی از امروز تا 30 فروردین از طریق پایگاه www.ekr.ir خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 12 April 2016

به نقل از شبستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد دوست محمدی، مسئول ستادبرگزاری مراسم اعتکاف کرمان، از ثبت نام برای حضور در این مراسم معنوی از امروز تا 30 فروردین از طریق پایگاه www.ekr.ir خبر داد و افزود: این پایگاه از ساعت 9 صبح 24 فروردین باز می شود.

وی با اشاره به اینکه 18 مسجد شهر کرمان میزبان معتکفین است؛ اعلام کرد: از این تعداد، دو مسجد، شامل مسجد جامع و مسجد الائمه انتهای خیابان جهاد، برای برادران پیش بینی شده است.

حجت الاسلام دوست محمدی، هزینه ثبت نام در مراسم اعتکاف شهر کرمان را 40 هزارتومان اعلام کرد و گفت: همه معتکفین شهرستان کرمان(شهر کرمان و بخش های اطراف)تحت پوشش بیمه ایران قرار می گیرند.

وی ادامه داد: مساجد النبی(صلی الله عیله وآله)بلوار پارادیس، ولی عصر(عجل الله تعالی)بلوار جمهوری، شهرک شکوه، امام سجادعلیه السلام توکل آباد، امام حسین علیه السلام خیابان والفجر، امام حسین علیه السلام خیابان مهدیه، امام سجادعلیه السلام بلوار قدس، سیدالشهداءعلیه السلام خیابان مدیریت و مسجد امام زمان(عجل الله تعالی)خیابان شهید چمران برای بانوان درنظر گرفته شده است.

این مسئول افزود: مساجد حضرت ابوالفضل علیه السلام، بزرگراه امام(ره)جنب مرکز تلفن شهید اسدی، حضرت ابوالفضل علیه السلام، الغدیر بلوار رضوان، ابوالفضل علیه السلام سرآسیاب فرسنگی، علی اکبر علیه السلام ابوذر کوچه 50، امام(ره) خیابان امام(ره) بقیت الله انتهای 24 آذر، جامع ده بالا(بالاتر از مرکز آموزشی ۰۵ در 10 کیلومتری کرمان) شهداءباقدرت از دیگر مساجدی است که مراسم اعتکاف بانوان در آن برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه های فرهنگی اعتکاف به خود مساجد واگذار شده است؛ تصریح کرد: علاوه بر این، هماهنگ شده تا یک سخنرانی برای بانوان و یک سخنرانی برای برادران با حضور خطیب توانا حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان برگزار شود.

گفتنی است، مراسم معنوی اعتکاف از 2 تا 4 اردیبهشت جاری همزمان با ایام البیض رجب المرجب در سراسر استان کرمان برگزار می شود.

 

برچسب ها: اعتکاف ، ثبت نام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار