نماينده ولي فقيه در هرمزگان با اشاره به حساسيت و اهميت وظيفه نيروي انتظامي در حفظ و تامين امنيت، گفت: نيروي انتظامي نيرويي مقتدر و ولايت مدار است.
کد خبر: ۲۱۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 13 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایرنا، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي چهارشنبه در ديدار با فرمانده انتظامي هرمزگان با بيان اينكه امنيت نعمت بسيار بزرگي است، بيان داشت: اگر مردم از پليس راضي باشند، به طور يقين خداوند هم راضي است.

وي با اشاره به اينكه تلاش و توانايي نيروي انتظامي استان در تأمين امنيت ستودني است، گفت: پاسداري از ارزش ها و تأمين امنيت مهم ترين وظيفه پليس است.
 
امام جمعه بندرعباس ضمن تاكيد بر تلاش همه جانبه براي تحقق منويات مقام معظم رهبري، تصريح كرد: با توجه به نام گذاري امسال از سوي ايشان، اميدواريم هركس در حوزه كاري خود براي تحقق اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل مناسب داشته باشد.

آيت الله نعيم آبادي با اشاره به اهميت افزايش نظارت و كنترل در گمرك، گفت: دشمنان از طريق قاچاق به اقتصاد مملكت حمله مي كنند و بيشتر كالاهاي قاچاق از مبادي قانوني وارد كشور مي شود كه اين امر جاي تأمل و برخورد قانوني و برنامه ريزي دقيق دارد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان نيز در اين ديدار ضمن تبريك سال جديد به نماينده ولي فقيه در استان گفت: نيروي انتظامي استان برقراري و حفظ نظم و امنيت انتظامي ، اجتماعي و اقتصادي را يك وظيفه و تكليف دانسته و در راستاي برقراري امنيت و آرامش پايدار در جاي جاي نقاط مختلف استان از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.

سردار عزيزالله ملكي با اشاره به كشف افزون بر 73 تن انواع مواد مخدر و 700 ميليارد تومان كالاي قاچاق در سال گذشته، اظهار داشت: ما تمام تدابير و تلاش خود را به كار گرفته ايم تا با برنامه ريزي منظم و دقيق ميزان كشفيات مواد مخدر را به 100 تن و كشفيات كالاي قاچاق را به 10هزار ميليارد ريال در سال جاري افزايش دهيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار