امام جمعه موقت محمودآباد با اشاره به اینکه تقویت بنیه دفاعی خط قرمز ماست و هرگز برجام دفاعی نخواهیم داشت، گفت: در زمینه تقویت نظام دفاعی و موشکی خودمان عدول نخواهیم کرد و اصلا این موضوع غیرقابل مذاکره است.
کد خبر: ۲۱۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ 15 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام غلامرضا کاوه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب، اظهار کرد: ماه رجب ماه بزرگی است که ماه ورود به ماه شعبان و رمضان است و باید از برکات آن استفاده کنیم.

کاوه با اشاره به اینکه تقوی زمینه ضمانت اعمال را فراهم می‌کند، تصریح کرد: اگر اهل تقوی باشیم و عوامل الهی را زمین نگذاریم و خود را آلوده نکنیم آن وقت خداوند ما را ضمانت می‌کند و به سمت چیزهایی که دوست داریم هدایت و روزی را می‌دهد.

وی با بیان اینکه نیروهایی که از آب،خاک، ملیت و بنیان‌های اعتقادی این ملت دفاع می‌کنند همیشه باید مورد حمایت این ملت باشند، افزود: در طول انقلاب اسلامی مردم حامی نیروهای مسلح هستند و رابطه‌ای برادرانه با آنها دارند و نیروهای مسلح هم خود را مدافع حقوق ملت و پاسدار استقلال و آزادی ملت دانسته و می‌دانند.

امام جمعه موقت محمودآباد خاطرنشان کرد: چیزی که دشمنان اسلام مدام درصدد تضعیف آن هستند و هرگز نمی‌خواهند ملت‌هایی که این نیروها را دارند از تسلیحات نظامی، قدرت مقام و اقتدار برخوردار باشند و این روش را با ترفندهای مختلف دنبال می‌کند و هرگز از این کار دست برنمی‌دارد.

کاوه با بیان اینکه دشمن همیشه کار خود را دنبال می‌کند و ناامید نمی‌شود، ادامه داد: دشمن در میز مذاکرات از برجام دو، سه و دفاعی صحبت به میان می‌آورد و به‌دنبال حذف آزمایش موشکی و... هستند که نه تنها فرمانده کل قوا بلکه تمام فرماندهان نیروهای مسلح پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی دشمنان دادند.

امام جمعه موقت محمودآباد با تاکید بر اینکه فرماندهان نظامی ایران اعلام کردند که این مسئله خط قرمز ماست و هرگز برجام دفاعی نداریم، گفت: هرگز در زمینه تقویت نظام دفاعی و موشکی خودمان عدول نمی‌کنیم و اصلا این موضوع غیرقابل مذاکره است و این چیزی است که خواسته ملت است و در برابر تهدیدات دشمنان باید از قدرت شایسته و بایسته‌ای برخوردار باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد و اعتماد به آمریکا، اعتماد به خانه عنکبوت است، گفت: برای مقابله با دشمنان باید قدرت اقتصادی محکم و اقتصاد مقاومتی گسترش یابد.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار