کد خبر: ۲۱۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 16 April 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مصوب شده است اعتبارات استانی به پروژه ورزشگاه انقلاب تزریق شود، گفت: با هماهنگی‌هایی که با وزارتخانه وجود دارد، پروژه مجددا فعال می‌شود.

رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه 10 پروژه عمرانی ورزشی آماده افتتاح در سطح استان البرز در سال جاری وجود دارد، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول هماهنگی با فرمانداری‌ها برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا دو ماه آینده هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه ورزشگاه انقلاب، پروژه بزرگی است، افزود: ادامه کار پروژه انقلاب به سبب عدم تزریق اعتبار تعطیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به اینکه برای ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب 4 میلیارد تایید شده بود،‌ گفت: این 4 میلیارد تبدیل به 2 میلیارد شد که به مرحله نقدینگی نرسید.

وی افزود: وزارت ورزش 10 میلیارد برای راه‌اندازی این ورزشگاه در نظر گرفته است که 4 میلیارد پرداخت شده است.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه در جلسه شورای عالی ورزش استان البرز مصوب شد اعتبارات استانی به پروژه ورزشگاه انقلاب تزریق شود، گفت: با هماهنگی‌هایی که با وزارتخانه وجود دارد، پروژه مجددا فعال می‌شود که با افتتاح آن گام بزرگی برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی در استان البرز برداشته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار