معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به گزارش ارایه شده درباره عدم قطع درخت در قطعه 5100 متری، عنوان داشت: در انتهای کوچه یک باغ دیگر دارای 51 درخت بوده که در حال حاضر دارای 43 درخت زنده و خشک است.
کد خبر: ۲۱۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 19 April 2016
مجتبی عبداللهی تاکید کرد: در سال 90 درباره این زمین رای غیر باغ داده اند اما مالک در سال 93 درخواست مجوز می کند و پس از بازدید مشخص می شود که زمین 8 درخت کم دارد که مالک از این بابت جریمه می شود. همچنین نسبت به جا به جایی درختان موجود در رمپ اقدام شده است.

عبداللهی تاکید کرد: دور این زمین درخت بوده که در حالی که گودبرداری صورت گرفته، دیواره گودبرداری تخریب می شود و 8 درخت فرو می ریزد اما این درخت ها را دوباره در کناره زمین می کارند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: شهرداری منطقه به جهت حفظ درختان  به جای مجوز ساخت 60 درصد بنا، مجوز 40 درصد ساخت با تراکم 5 طبقه را صادر کرده است و  مالک نیز برای حفظ درختان، قبول کرده است که این کار را انجام دهد، ضمن اینکه مالک این زمین جریمه کسر درختان طی سال های گذشته را نیز قبول کرده است.

وی عنوان داشت: بر اساس بازدید خود ما مشخص شد که تاج درختان هرس شده اند و چه بسا در این حین همسایه ای شاخ و برگ ها را دیده و تصور کرده که درختی قطع شده است.

عبداللهی تصریح کرد: زمانی که مسئولان و شهردار منطقه ادعا می کنند درختی قطع نشده است، اگر فشار بیاوریم بگوییم قطع درخت صورت گرفته،  درست نیست و دیگر سنگ روی سنگ بنا نمی شود. حتی بازرسی کل کشور به ما ایراد گرفته است که چرا تا این حد سختگیری کرده و جریمه می کنید . بنابراین نظارت و توجه کافی به این موضوع وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار