دادگستري و دادگاه عمومي شهرستان سيريك با حضور رئيس كل دادگستري هرمزگان، امام جمعه و فرماندار اين شهرستان و جمعي ديگر از مسئولان افتتاح و راه اندازي شد. شهرستان سيريك داراي دادگستري و دادگاه عمومي شد
کد خبر: ۲۱۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 25 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رئيس كل دادگستري هرمزگان در مراسم راه اندازي در اين واحدهاي قضايي، اظهار داشت: افتتاح و راه اندازي دادگستري و دادگاه عمومي در سيريك يك دستاورد مهم در جهت تحقق عدالت آسان براي شهروندان شريف اين شهرستان است.

حجت الاسلام محمدصادق اكبري بيان داشت: با افتتاح دادگستري سيريك ،از اين پس مردم اين شهرستان به منظور رسيدگي به مسائل حقوقي و قضايي خويش نيازي به مراجعت به شهرستان هاي همجوار نداشته و به تمام مسائل قضايي ايشان در دادگستري اين شهرستان رسيدگي خواهد شد.

وي شهرستان سيريك را از نظر آمار جرم و جنايات يكي از امن ترين شهرستانهاي استان برشمرد و ابراز اميدواري كرد: با افتتاح و راه اندازي دادگستري در اين شهرستان و با همكاري ديگر دستگاهاي انتظامي و امنيتي ضريب امنيت آن ارتقاء يابد.

مردم سيريك پيش از افتتاح و راه اندازي دادگستري اين شهرستان به منظور رسيدگي به مسائل حقوقي و قضايي خود به دادگستري شهرستان ميناب مراجعه مي كردند.

در مراسم راه اندازي واحدهاي قضايي مذكور، مجيد حسين قلي به عنوان رئيس دادگستري و دادگاه عمومي سيريك معرفي شد.

شهرستان سيريك در 175 كيلومتري شرق بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار