فرماندار پارسيان گفت: كار بازرسي مچ گيري نيست بلكه هدايت ، اصلاح و همكاري جهت تسهيل در امور انتخابات را عهده دار است.
کد خبر: ۲۲۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 27 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد رادمهر امروز(هشتم اردیبهشت)در نشست آموزشي و توجيهي عوامل بازرسي انتخابات افزود: عوامل صندوق از جمله عوامل اجرايي ، نظارت و بازرسي با همكاري هم بايد انتخابات را برگزار کنند كه خروجي اين همكاري علاوه بر رضايت خداوند متعال اجراي انتخاباتي با شكوه مبتني بر قانون است.

رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان پارسيان بيان کرد: راي مردم حق الناس و امانت است كه اين امر مهم بر دوش بازرسان و سربازرسان است.

فرماندارپارسيان انتخابات را يكي از مصاديق مردم سالاري ديني برشمرد و گفت: ملت ايران اسلامي از ابتداي پيروزي انقلاب با حضور گسترده خود در تمامي انتخابات ، اين وظيفه قانوني و تكليف شرعي را به خوبي انجام داده اند.

رادمهر با قدرداني از بازرسان انتخابات در پذيرفتن اين كار مهم ، آنها را اميني از سوي مردم ، نظام ، دولت و ملت برشمرد.

وي افزود: كساني كه در حوزه بازرسي كار را عهده دار شدند ، بايد چارچوب كار را به خوبي بشناسند و انتظار من از شما اين است كه آشنايي و آگاهي با حوزه فعاليت خود داشته باشيد و قوانين را مطالعه كرده و به خوبي در انتخابات اجرا کنند.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان پارسيان بیان کرد: وفاق و همدلي بايد در بين تمامي عوامل انتخابات حاكم باشد و بازرسان نيز تعامل خوبي با عوامل اجرايي داشته و در رفع مشكلات احتمالي پشتيبان نمايندگان فرماندار باشند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار