فرمانده انتظامي استان از دستگيري 7 متهم و کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش 15 ميليارد ريال طي 24 ساعت گذشته در شهرستان بندرلنگه خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 28 April 2016
به گزارش تانباک هرمزگان، سردار عزيزاله ملکي بيان داشت: در راستاي  مقابله با قاچاقچيان کالا و ارز ، طرح پاکسازي در محور هاي مواصلاتي بخش هاي غربي و شرقي شهرستان بندرلنگه اجرا شد.

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان پس از چندين ساعت استقرار در نقاط مواصلاتي در عملياتي منسجم محل دپو کالاهاي قاچاق را شناسايي و 10 دستگاه سواري پژو 405 و پارس را توقيف کردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از محل هاي دپو 5 ميليون و 650 هزار نخ سيگار قاچاق و 119 هزار و 500  عدد قرص غيرمجاز که در بيابان ها دپو شده بود کشف و 7 متهم در اين زمينه دستگير شدند.

سردار"ملکي" تصريح کرد: همچنين،ماموران مستقر در ايست بازرسي حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه نيسان مشکوک که بعد از توقيف و بازرسي از آن، هزار و 470  کيلوگرم رنگ خارجي قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با اشاره به اينکه ارزش تقريبي کالاهاي قاچاق کشف شده حدود 15 ميليارد ريال مي باشد  خاطر نشان کرد : در راستاي حمايت از توليدات داخلي ، پليس با تمام توان با قاچاقچيان مطابق قانون برخورد مي کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار