عضو شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: عدم خدمات دهی دولت به رانندگان تاکسی یک از مهمترین عوامل در تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در شهر بندرعباس بوده است.
کد خبر: ۲۲۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 01 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اسلام باوقار بیان کرد: بر اساس آنچه در قوانین وزارت کشور مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در هر سال آمده این طرح باید به تصویب میرسید اما در این میان مشکلات و موضاعاتی وجود دارد که باید در خصوص آن اعضا به گفتگو می پرداختند.

وی افزود: افزایش 15 درصدی نرخ کرایه های تاکسی در بندرعباس با توجه به قطع سهمیه بنزین تاکسی ها همچنین نامناسب بودن خدمات دهی شهرداری به رانندگان مانند فروش لوازم و قطعات ماشین با قیمت مناسب همچنین و نبود تعمیرگاهی برای تاکسی های شهری مناسب و منطقی بود.

این عضو شورای شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه اجرای این مصوبه منوط به تاییده فرمانداری بندرعباس است تصریح کرد: با بررسی ها و گفتگوهای انجام شده سازمان تاکسیرانی بندرعباس موظف به ارائه برخی خدمات مناسب به تاکسی ها نیز شده است.

باوقار در ادامه توضیح داد: ساماندهی مجدد تاکسی ها در مسیرهای جدید همچنین افزودن ماشین های شخصی با شناسنامه و کد معتبر این سازمان برای افزایش خدمات دهی به شهروندان بندرعباسی از برنامه های در حال اجرای این سازمان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت تایید این مصوبه از شورای فرمانداری بندرعباس و لازم الاجرا شدن آن نرخ نامه های جدید در تمامی تاکسی ها نصب و رانندگان موظف به دریافت همان میزان کرایه از شهروندان هستند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار