سرپرست معاونت هماهنگي امورعمراني استانداري هرمزگان گفت: جزيره هاي استان ظرفيت خوبي در تحقق اقتصاد مقاومتي دارند.
کد خبر: ۲۲۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 01 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود دالمن يكشنبه در نشست كارگروه توسعه جزيره هاي استان هرمزگان افزود: پيگيري براي رفع مسائل و مشكلات جزاير استان باتوجه به ظرفيت هاي موجود در آن ها درسال جاري كه به نام سال اقتصاد مقاومتي ، اقدام وعمل نامگذاري شده ، ضروري است.

وي ادامه داد: مصوبات سفرهاي استاني استاندارهرمزگان به نقاط مختلف استان از جمله جزاير بايد به صورت ويژه در دستگاه هاي اجرايي استان و شهرستان ها جهت تامين اعتبار و اجرايي شدن پروژه ها مطرح و پيگيري شود.

معاون استاندارهرمزگان همچنين دراين نشست كه به منظور بررسي مسائل و مشكلات مربوط به جزاير قشم ، هرمز ، لارك و هنگام تشكيل شد ، گفت: پيگيري لايروبي و ساماندهي بنادر لارك و هنگام و پيگيري راه اندازي خط دريايي مسافربري بين جزاير قشم و لارك توسط اداره كل بنادر و دريانوردي و اهتمام بيشتر در جهت مقابله با صيد غيرمجاز در محدوده اين جزاير توسط شيلات استان از جمله مصوبه هاي اجرايي نشست بود.

دالمن گفت: تكميل واحدهاي مددجويي نيمه تمام در جزاير لارك و هنگام ، تهيه و اجراي طرح ساماندهي بازارچه صنايع دستي و گردشگري ساحلي در جزيره هنگام ، تكميل رينگ دور جزيره هرمزو توسعه شبكه آبرساني به منازل جديد ساخت در جزاير لارك و هنگام با همكاري كميته امداد و بنياد مسكن ميراث فرهنگي ، راه و شهرسازي امسال به سرانجام مي رسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار