نماینده منتخب مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت مقام معلم دهستان شمیل بندرعباس گفت: تجلیل از معلمان باید در جامعه بعنوان یک فرهنگ باید جاری باشد و نباید محدود به یک زمان محدود شود.
کد خبر: ۲۲۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 01 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی در جمع فرهنگیان دهستان شمیل با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: معلمان فرهنگ ساز جامعه و تربیت کننده نیروی انسانی کارآمد برای کشور است.
 
وی افزود: متأسفانه تاکنون معلمان به جایگاه واقعی خود در جامعه نرسیده اند و جامعه و دولتمردان نتوانسته است این جایگاه را برای آنها فراهم سازند.
 
هاشمی تختی با بیان اینکه تجلیل از فرهنگیان باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه جاری و ساری باشد، خاطر نشان کرد: بزرگداشت مقام معلم نباید محدود به یک هفته و زمان محدود باشد، چون معلمان نقش پیامبرگونه و بسیار والا و ارزشمند و حیاتی در جامعه دارد.
 
نماینده منتخب مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بهسازی،تجهیز و نوسازی مدارس و فضای آموزشی آموزش وپرورش یکی از فعالیت هایی خواهد بود که در مجلس به عنوان نماینده دنبال خواهیم بود.
 
هاشمی تختی تأمین نیروی انسانی و توانمند سازی آنان از دیگر مواردی است که نیازمند پیگیری می باشد.
 
وی با اشاره به تربیت صحیح و استفاده از پتانسیل آموزش‌وپرورش برای تعالی بخشی زمینه دینی نسل آینده کشور خاطرنشان کرد: با افزایش دستگاه‌های نظارتی به‌تنهایی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند بلکه، بهادادن به آموزش‌وپرورش بهترین راهکار برطرف کردن مشکلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.
 
به گفته وی؛ توجه بیشتر به معلمان می توانند جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی واکسینه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار