رئیس مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی سی سخت از اجرای پروژه ای جدید به عنوان پایلوت در شهر سی سخت خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 03 May 2016
فرهمند شیرزادی مسئول مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی (ع) سی سخت در گفت و شنود با خبرنگار سفیردنا از واگذاری مدیریت صندوقهای صدقات کوچک سطح شهر به مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی خبر داد و گفت:اجرای این برنامه به صورت پایلوت برای اولین بار در سطح استان به مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی واگذار شده است.

شیرزادی با بیان اینکه این مرکز نیکوکاری با بلوک بندی نقاط مختلف شهر سی سخت و شناسایی ایتام و نیازمندان و با کمک معتمدین و خیرین هر محله،کوچه و خیابان مدیریت می شود گفت:در حال حاضر این کار با حضور قریب 60 خیر به صورت خود جوش صورت میگیرد و معتمدین هر محله نسبت به جمع آوری مبالغ صندوقهای صدقه محله خود در این امر خیر سهیم می شوند.

مسئول مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی سی سخت افزود:در فاز اول اجرای این طرح تنها صندوقهای کوچک موجود در منازل ،اماکن و مغازه ها که حدود 1400 صندوق می باشد در اختیار این مرکز قرار گرفته است که مبالغ جمع آوری در هر محله به ایتام همان محله و ایتام و نیازمندان سطح شهر تعلق میگیرد.

وی ارائه خدمات مددکاری و حمایتهای معنوی از خانواده های نیازمند را از دیگر وظایف خیرین و نیکوکاران حامی این موسسه در سطح شهر عنوان کرد و افزود:موفقیت این طرح منوط به همکاری و همراهی همه مردم با رابطین مرکز نیکوکاری است و از مردم انتظار داریم مانند گذشته همکاری ها و کمکهای بی دریغ خود را به این مرکز داشته باشند.

شیرزادی ابراز کرد :در صورت موفقیت این طرح در شهر سی سخت ،طرح مذکور به سایر نقاط استان تسری داده می شود و کل سطح استان از مواهب این طرح بهره مند می شوند.

مسئول این مرکز نیکوکاری با اشاره به اینکه طبق بلوک بندی شهر طی ماه جاری کمکهای سه بلوک شهر جمع آوری و مابقی در ماه بعدی جمع آوری می شوند گفت:صندوقهای جدیدی با آرم مرکز نیکوکاری شهر آماده شده است که به متقاضیان تحویل داده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار