عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: وانت‌بارهای حامل میوه در بلوار امام حسین (ع) هر روز بیشتر می‌شوند و شهرداری فکری به حال این وانت‌بارها کند.
کد خبر: ۲۲۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 08 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدرضا بی‌نیاز عصر امروز در نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: وانت‌بارهای حامل میوه در بلوار امام حسین (ع) بندرعباس هر روز بیشتر می‌شوند و اقدامی از سوی خدمات شهری برای مدیریت این وضعیت صورت نمی‌گیرد.
 
وی افزود: این وانت‌بارها سبب بروز ترافیک طولانی و مزاحمت برای مردم شده و ساماندهی مشخصی نیز در مورد آنها وجود ندارد و بارها از خدمات شهری خواسته‌ایم که با همکاری نیروی انتظامی و فرمانداری بندرعباس و پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به ساماندهی این وضعیت اقدام کند.
 
عضو شورای شهر بندرعباس خاطر نشان کرد: حدفاصل پل خواجو و میدان شهدا نیز کانکس‌هایی برای عرضه میوه در نظر گرفته شده که هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود و این مسئله نیز باعث کند شدن رفت و آمد مردم و ترافیک در این منطقه شده است و باید شهرداری نسبت به رفع ترافیک در این منطقه اقدام کند.
 
بی‌نیاز اضافه کرد: معضلات شهری نباید مورد بی توجهی قرار گیرد بلکه شهرداری و دیگر دستگاه‌های مسئول در حوزه مدیریت شهری می‌بایست خودشان را در قبال مشکلات مردم مسئول بدانند.
 
وی در ادامه با انتقاد از بی توجهی به عدم ترمیم کانال‌کنی در محله الهیه شمالی برای گازرسانی به این منطقه پس از یک سال، اظهار داشت: تا کی باید مردم گرفتار این قبیل مشکلات باشند و کسی نیز جوابگوی آنها نباشد.
 
این عضو شورای شهر بندرعباس ادامه داد: مسئولین شهرداری منطقه دلیل این وضعیت را عدم تحویل پروژه از سوی شرکت گاز به شهرداری بندرعباس عنوان می‌کنند و خبر از 4 میلیارد تومان جریمه شرکت گاز به خاطر تداوم این وضعیت می‌دهند ولی باید تکلیف مردم روشن شود و جریمه کردن شرکت گاز که تاثیری در زندگی مردم ندارد.
 
بی‌نیاز گفت: دستگاهی که زمین را برای گازرسانی حفر می‌کند، باید در طول مدت مناسب و کوتاهی سریع‌تر کار خود را انجام داده و کانال مربوطه توسط آن دستگاه و شهرداری ترمیم شود تا زندگی مردم تحت تاثیر قرار نگیرد اما متاسفانه شرکت گاز با کندن کانال در حدود یک سال پیش هنوز تکلیف این وضعیت را روشن نمی‌کند و مردم این منطقه گرفتار هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار