معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اقدام اداره کل ورزش و جوانان در اجرای طرح پاکسازی محور جاده چالوس گفت: این طرح می‌تواند بعنوان برنامه‌ای ویژه در سطح ملی به برند تبدیل شود.
کد خبر: ۲۲۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 10 May 2016
حجت اله ملاصالحی دومین جلسه ساماندهی امور جوانان استان در سالن شهدای دولت، که با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان  و جمعی از مدیران با موضوع پاکداشت طبیعت و پاکسازی محور جاده چالوس برگزار شد،اظهار داشت: حرکت اداره کل ورزش و جوانان استان در پاکسازی محور جاده گردشگری چالوس – کندوان که طبق برنامه ریزی ها سی ام اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، اقدامی نمادین است که می تواند به یک برند ملی تبدیل شود.
وی تأکید کرد: در اجرای این قبیل اقدامات باید کارهای زیربنایی انجام دهیم و با احصاء نقاط قوت و ضعف، یک روز نمادین را در استان نامگذاری کنیم.
ملاصالحی گفت: در صورت تداوم چنین حرکت هایی که تجربه اجرای آن را در سایر استانهای کشور نیز داشته ایم و با موفقیت همراه بوده است، خود مردم در جریان تداوم آن پیشگام خواهند بود.
معاون استاندار با اشاره به حضور اکثریت دستگاه ها در مشارکت امر پاکسازی طبیعت، تصریح کرد: در این زمینه باید وظایف بصورت گروهی تفکیک و هر بخش مأموریت خود را به انجام رساند.
لزوم اطلاع رسانی گسترده و جامع از این رویداد اجتماعی – فرهنگی در راستای پاکداشت محیط زیست از دیگر تأکیدات معاون استاندار در این جلسه بود.
رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دستگاه ها به منظور برگزاری هر چه مطلوب تر مراسم این روز تأکید کرد.
گفتنی است، آیین پاکسازی محور جاده گردشگری چالوس – کندوان، روز 30 اردیبهشت ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و با حضور جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد، استانداری البرز، سازمان فرهنگی شهرداری، ادارات کل محیط زیست، فرهنگ و ارشاد اسلامی و.. برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار