سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم توسط سرلشکر محسن رضایی:
سرلشکر محسن رضایی در اجتماع نمازگزاران جمعه شهر قم گفت: امروز پادشاه عربستان جاهلیتی دیگر به راه انداخته و با هواپیما مردم را زنده‌به‌گور می‌کند.
کد خبر: ۲۲۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 13 May 2016
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: ایام آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس است و یادی می‌کنیم از آیت‌الله مشکینی امام‌جمعه فقید شهر قم که هنگام عملیات فتح خرمشهر همراه آیت‌الله صدوقی به اهواز آمده بودند و در قرارگاه مرکزی حاضر بودند و آن علمیات با حضور ایشان انجام شد و همچنین گرامی می‌داریم یاد آیت‌الله شاه‌آبادی، محلاتی، میثمی و همچنین عزیزانی که در لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) بودند. شهید زین‌الدین و برادرش و تیپ امام صادق (ع)که روحانیت در آن حاضر بودند و سلاح به دست می‌گرفتند و به خط می‌آمدند. از آیت‌الله‌العظمی لنکرانی یاد کنیم که مسئولیت بسیج طلاب و روحانیون را بر عهده داشتند. از آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی که در شب‌های عملیات برای پیروزی رزمندگان دعا می‌کردند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: در برجام ما به تعهداتمان عمل کردیم و باید طلبکارانه پیش برویم و دولت و مجلس ما باید در وادار كردن امريكا به تعهدات خود ایستادگی کنند. نباید بگذاریم یک دلار از سرمایه‌های این ملت را آمریکایی‌ها بخورند. ما باید اقتصاد مقاومتی را پیگیری و پیاده کنیم. اقتصاد مقاومتي يك نهضت است نه يك مجموعه پروژه‌هایی كه از اول انقلاب تاکنون مشابه آن کارشده و هر دولتي كلنگ به دست گرفته و هزاران پروژه نیمه‌تمام روي دست كشور باقي گذاشته‌اند . اقتصاد مقاومتي بايد تبديل به يك نهضت اقتصادي و فرهنگي و اجتماعی بشود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار